Nekromanti Sorry om jag inte vet...

Boridus

Veteran
Joined
13 Mar 2004
Messages
106
...men finns det inga exemplar kvar utav Neo2 boxen eller regelboken? Jag funderade på att införskaffa det som komplement till allt svärdssvingande i vår spelgrupp. Men det ser ut som om det på Neogames hemsida är slut i webshoppen. Kommer det inga fler heller???

Om det inte finns fler regelböcker så kan ju inte spelet expandera och säljarsiffrorna kan inte öka :gremtongue:
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Det borde finnas gott om Neotech i cirkulation i butikerna fortfarande. Att Neogames själva skulle ha helt slut på böckerna betvivlar jag, främst för att det isåfall hade gjorts en nyhet och lite ståhej runt det... om jag får gissa.
 

Boridus

Veteran
Joined
13 Mar 2004
Messages
106
Hmm ok, man kanske ska ta och sända ett litet mail till Neogames då mao.
Det är ju främst boxen som tilltalar mig. Att starta med dvs :gremwink:
 

swazze

Swordsman
Joined
20 Mar 2002
Messages
537
Location
Lund
Saxat från Neogames nyhetssida

Neotech 2 är nu slutsåld (både boxar och böcker). Releasen av nästa upplaga av Neotech kommer att dröja på grund av de andra grundregelsläppen i år. projekt namnet är "Neotech X" eller "NX".
Jo, så nog är dom slut, dock så kommer de att ersättas.
 

Gurrgel

Veteran
Joined
14 Dec 2000
Messages
104
Location
Stockholm
Jag frågade dem samma sak för lite över en månad sedan, fick som svar att den skulle tryckas upp igen under första kvartalet nästa år, eventuellt skulle de göra ett Neotech 3 istället, och då tar det antagligen minst lika lång tid.

Det som jag gjorde var att jag köpte det från Tradera (www.tradera.se), om det finns några där i nuläget kan jag dock inte uttala mig om, men jag tror att det är din enda möjlighet att få tag på boken inom en rimlig framtid.
 
Top