Nekromanti Sommarspel?

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Vad sägs om att dra igång ett kort sommarspel? typ endagarsrundor, vanillaupplägg? Några som är sugna? (givetvis ska vi ha våra sommarersättare för att röra till det ordentligt :gremsmile: )
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Jag kommer avstå att delta, har för mycket annat att syssla med just nu.
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Mörtsbo Slim said:
K.K är redo.
Alltså, den riktiga K.K och ingen låtsas Kanalj
Så Mörtsbo ska inte vara med?

Anmäler mig också, så får vi hoppas att det blir några spelare
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Jag är med. Det är aningen självsvådligt då jag kommer vara borta mycket och bara ha internet vid paddan, men vafan. Jag skulle ju ljuga om jag sa att jag inte längtade efter varulvsspel.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Suuuuuck. Det händer ju ingenting just nu. Kan vi inte köra ett mini-ulvspel parallellt med Klassikern?? :/
 

Tyr

Hero
Joined
14 Oct 2000
Messages
1,647
Location
Karlskrona
Recca said:
Suuuuuck. Det händer ju ingenting just nu. Kan vi inte köra ett mini-ulvspel parallellt med Klassikern?? :/
Känner detsamma. Jag funderar på att starta igång ett lir, men inte ett varulvsspel. Det skulle i sådana fall bli en PBF-variant av The Resistance. Det är lite annorlunda, främst att man har en roterande ledarroll, man röstar oftare och via PM samt att ingen behöver lämna spelet förrän spelet är slut.

Om det är några intresserade redan nu så är det bara att låta mig få veta detta, här eller i PM eller i en framtida anmälningstråd. Det behövs 5 till 10 spelare för att spela.
 

Tyr

Hero
Joined
14 Oct 2000
Messages
1,647
Location
Karlskrona
Personer som är med i Klassikern får förövrigt också visa intresse. Men jag kommer inte starta upp spelet förrän en tillräcklig mängd spelare är "fria".

Det krävs minst 5 spelare för att starta upp ett spel. För närvarande har Recca och Vimes visat intresse, så 3 till behövs.
 

Tyr

Hero
Joined
14 Oct 2000
Messages
1,647
Location
Karlskrona
Hmmm, nu har Han lagt upp en tråd om exakt samma sak under forumrollspel. Frågan är vad vi gör då. Jag antar att det enklaste är att vi hoppar på det istället. Dålig timing nu när jag började bli klart med ett regelinlägg. :gremtongue:
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Jo, känns väl onödigt att konkurrera. Men då kan du ju vara med själv också =D

Låter som en kul variant.
 

Tyr

Hero
Joined
14 Oct 2000
Messages
1,647
Location
Karlskrona
Brynolf said:
Jo, känns väl onödigt att konkurrera. Men då kan du ju vara med själv också =D

Låter som en kul variant.
Jao vi gör så. Om någon är intresserad av att spela The Resistance så kan ni skriva upp er i Hans tråd (Infiltratör) under Forumrollspel, och det är klart ni ska göra det!
 
Top