Nekromanti Sommarliga i Eimars Viggrop!

jonix

Warrior
Joined
23 Jan 2001
Messages
283
Location
kalmar
I veckoslutet av veckan efter midsommar startar den femte krigarturneringen till DoD6!

Den här gången är det ingen cup som kommer avgöra den ultimata krigare utan en liga, samtliga kämpar kommer möta varandra minst en gång.

Regelmässigt skiljer sig den här turneringen något eftersom reglerna är hårt bantade, offensiva kämpar har klar fördel gentemot defensiva. Inget mer springande med pilbågar och underliga förvandlingar till hypade monster!
Dessutom är DSK och magi med för första gången!

Kika in på ligans forum;
http://www2.riotminds.com/forum/viewforum.php?f=30&sid=a0ec0375c7f07f5f66873f7a1efe4981

Reglerna som används är de i D6E och resterande från den reviderade utgåvan. Det ska även gå att vara med om man enbart har den reviderade utgåvan (dock något begränsat).

Syftet med krigarturneringen är delvis att se vem som kan skapa den ultimata krigaren till DoD6!


Magnus Seter har lovat att ställa upp!

Visst hade det vara coolt att se vad Seter ställer upp med för krigare och visst hade det varit ännu häftigare att krossa den rpn i så fall?

Jag kommer även att göra allt i min makt att få fler stor namn att ställa upp i ligan, "namn" som börjar på D, B, T o M :gremlaugh:


Eventuellt kommer en stycken Vildhjarta att lottas ut eftersom jag har den boken kvar efter succen "Liyialias Kallelse".

Så fram med era räknare och lusläs vapen, bön och magitabellerna och plocka fram den kombinationen som ni tror kommer rocka i sommar!


Som vanligt krävs inte mycket mer jobb än att skapa Rpn och skicka in den!
 

alovesupreme

Veteran
Joined
26 Jan 2004
Messages
47
Location
stockholm/flemingsberg
Giddammit! Jag som tänkt vara med i tävlingen. Lite svårt då mina böcker är kvar i stockholm och jag skapar den tvättäkta fonken i kiggedykalmar. Får väl låna lite böcker av någon polare och lira.

Är du i kalmar under sommaren, jonas-ponas? Isf tycker jag att du kan ringa mig så plockar vi en fika.
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Och mig! [ANT]

Jag har dubbel uppsättning av nästan alla böcker du kan snatcha, jag kommer hem imorrn, är i Jönköping nu.
 

jonix

Warrior
Joined
23 Jan 2001
Messages
283
Location
kalmar
Top