Nekromanti Somdia plåt

Laowai

Hero
Joined
29 Sep 2009
Messages
1,164
Location
Stockholm
nåja =)
Jag hajade mest till lite när jag såg att tråden var åtta år gammal. Ber om ursäkt ifall jag lät lite vresig, inte alls min avsikt.
 
Joined
8 Apr 2010
Messages
16
lugnt sånt som händer. Dock vill jag påpeka att jag sa typ samma sak som dig. Att det finns raser folkslag utöver dvärgar och alver som kan smida. Vilket jag tycker är bra annars hade nog den här tråden fortfarande varit igång. Med folk som tjafsa om vem som är bäst av alver och dvärgar
 
Joined
8 Apr 2010
Messages
16
vart står det om den tiraken??? gissar på tirak boken men tänkte lika bra att fråga slipper man sitta i al oändlighet och leta
 

Poseur

Swashbuckler
Joined
16 Jan 2007
Messages
2,233
Location
Falun
Det står om den tiraken i Vapenmästaren och han är en utav mundanas skickligaste.


Jag har förövrigt också använt mig utav hans lärling(Eget påhitt) i min egen kampanj. Marokh Gyllenöga, vilken förövrigt är skickligare än sin mästare bla för att han har lyckats fått reda på Leárams smideshemligheter efter det att han räddat livet på en Léaramsvärdssmed.


/Poseur vill egentligen inte skriva i den här tråden.
 

Laowai

Hero
Joined
29 Sep 2009
Messages
1,164
Location
Stockholm
i själva verket är Reza whatshername en kvinnlig tirak, inte en man. Kvittar väl egentligen, tänkte bara säga att så är fallet.
 

Poseur

Swashbuckler
Joined
16 Jan 2007
Messages
2,233
Location
Falun
Felskrivning utav mig då, var otroligt länge sedan jag faktiskt läste det. Och hurvidare min SLP´s mästareär man eller kvinna har än inte framgått så jag tackar för upplysningen :gremlaugh:



/Poseur vill ha Kaffe
 
Joined
8 Apr 2010
Messages
16
vad är det hon har gjort\kommit på som har satt henne så högt kändis smides listan?? har inte böckerna här hos en kompis och blir väldig nyfiken så vill veta
 

Laowai

Hero
Joined
29 Sep 2009
Messages
1,164
Location
Stockholm
Drapurk bland annat. Det enskilt mest skadande vapnet som finns uppstattat i böckerna. Sen i och med att raza uppfann en egen legering som gör att ett storsvärd gör ob2t6 mer i skada och får bryt 23 så äger hon learamalverna med hästlä... Nej, ska inte upprepa det som tråden rann ut i tidigare. Juvenilt av mig. Usch.
 
Top