Mask har ofta löjligt överarbetade avatarer, och han är dessutom extremt talangfull i fråga om komposition och färgval. Irriterande skicklig, med andra ord. Jag orkar inte leta efter några av hans gamla alster, men ni får helt enkelt lita på mig att de var toppen.
Jag är rätt förtjust i walium's utrycksfulla klotter, också. Den får mig alltid på gott humör.
Å så gillar jag simon's fotografi. Det är delvis ett snyggt foto, men framförallt så gör han sig helt enkelt bra på bild. Det är en snygg karl, helt enkelt.
Och så är Han en kille som gjort det mesta som går att göra med avatarer. Det ger stilpoäng.
---
De är alla bra. Men det finns förstås bara en vinnare. Och det är världens bästa Tamagotchi Tim. Varje gång jag ser den där bilden så tänker jag bara "shit, det är ingen mening med att försöka. Hur skall man någonsin kunna bräcka det där?" Han är liksom i en helt egen liga. Bzz bzz. Tamagotchi Tim är klart bäst.
Jupp, håller med dig om att Simons avatar är stilern, snygg & jäkligt bra helt enkelt.
Sedan att det är ett jäkligt bra foto åxå, det är ju en annan sak.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.