Älskar Ceruleas design, och då brukar jag ändå ha svårt för "gimmickig" formgivning (är t.ex. inte särskilt såld på Skjut dom i huvudet).Heroes of Cerulea är ju fantastiskt snygg och tematiskt stilren (och funkar också bra att bläddra i).
Det värmer oerhört i ett informationsdesignerhjärta.Älskar Ceruleas design, och då brukar jag ändå ha svårt för "gimmickig" formgivning (är t.ex. inte särskilt såld på Skjut dom i huvudet).
Cerulea har ett slags förståelse för formen som genomlyser hela boken, kan inte förklara det bättre än så.
Ah! Det finns alltså dom som inte gillar den där VHS-designen? Kan du utveckla varför? Som förläggare är jag kluven: å ena sidan är det sjukt snyggt och totalt episkt men det kanske borde finnas en version som är mer "bläddervänlig"? Vad säljer mest liksom..?Älskar Ceruleas design, och då brukar jag ändå ha svårt för "gimmickig" formgivning (är t.ex. inte särskilt såld på Skjut dom i huvudet).
Cerulea har ett slags förståelse för formen som genomlyser hela boken, kan inte förklara det bättre än så.
Fortsätt med VHS:en! Klart en av de tuffaste böckerna jag köpt. Formgivningen är en stor selling point som gör att den sticker ut. Hade blivit lite ledsen om det blev till en vanlig bok.Ah! Det finns alltså dom som inte gillar den där VHS-designen? Kan du utveckla varför? Som förläggare är jag kluven: å ena sidan är det sjukt snyggt och totalt episkt men det kanske borde finnas en version som är mer "bläddervänlig"? Vad säljer mest liksom..?
Ja det är otroligt! Gillar att luckan är fysisk också!