Nekromanti Snygga böcker! Tack NeoGames!

keraii

Veteran
Joined
18 Feb 2004
Messages
64
Location
San Francisco, CA
Jag fick mina regelböcker till Neotech2 igår och ville bara säga att jag tycker de är fantastiskt snygga och estetiskt tilltalande! Jag är inte ironisk när jag säger att jag verkligen gillar hur de ser ut i min bokhylla.

Tack NeoGames! Mera sådant här!
 

Magnum_UBBT

Warrior
Joined
21 Dec 2000
Messages
258
Location
Norrköping (Jämte i hjärtat)
Sparkar på den boll som rullar

Nu när ämnet kom upp så tänkte jag bara passa på att tacka Neogames, Cjs. Marco, Krille och tja alla som känner sig träffade. Tack för kalastrevliga svenska rollspel. Jag tycker att det har varit lite väl mycket kritik mot Neogames på sistånde. Visst finns det saker att förbättra men det är fasiken inte lätt att göra ett rollspel och ännu svårare att bli en av de största på marknaden. Försök själv så får ni se. :gremgrin:

Starkt jobbat grabbar och tjejer. Keep up the good work. :gremlaugh:

/Magnum.
 

NecTech

Swordsman
Joined
17 May 2000
Messages
647
Location
Norpan
Jo, om man gillar bilder på tjocka amerikanska poliser och soldater från -85 så...
Inom kort så kommer jag och några rollspelskompisar att lägga ut dom hemliga bilderna som Neogames inte ville ha med i n2. Vi har genom goda kontakter och hårt arbete lagt vantarna över dessa bilder och trots risken för åtal och hot från sveriges rollspelselitistiska topp så väljer vi att offentligöra dessa... Jag återkommer.

Mvh
NecTech
 

Lord Renisis

Warrior
Joined
26 Jul 2003
Messages
376
Location
Linköping
Hmmpf!

Vänta bara tills böckerna börjar gå sönder av att man bläddrar i dem, brukar hända de flesta efter..tjaa en månad eller så... *mumla tyst*
Fast de är snygga... böckerna alltså =)
 
Top