Nekromanti Snoken är här...

Snoken

Veteran
Joined
15 Apr 2016
Messages
52
Hej allesammans,

Jag har varit en skuggforumist i en herrans massa år och fått ut otroligt mycket (inspiration, regelklur, tips och nyheter) av er utan att ge något tillbaka men det hade jag tänkt att ändra på. Därför denna presentation, jag har postat i en och annan tråd under diverse namn genom åren men ofta med så långt tid att jag hunnit glömma namn och lösenord mellan varven. Jag har spelat rollspel i större delen av mitt liv men nu närmar jag mig 32 år (22/10) och har spelat med mer eller mindre samma spelargrupp (och samma spel) sedan högstadiet. Jag har nyligen avslutat en lång kampanj baserad på den gamla Äventyrsspelskampanjen "Härskarserien" och modulen "Monturerna" men placerad i Gondicas värld och påbörjar nu en ny kampanj baserad på Chronopia. När jag läste tråden om att forumet höll på att dö blev jag rädd att jag höll på att förlora något viktigt (vad skall jag annars läsa när jag jobbar?) så jag känner att jag måste bidra för att hålla siten vid liv!
 

Snoken

Veteran
Joined
15 Apr 2016
Messages
52
Man tackar. Och ja, jag hoppas att forumdöden är en myt men kan vara värt att sluta lurka för det :)
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,555
Välkommen!

Vad gäller rollspel.nu så är det som Fantomen. Forumet är dött! Länge leve forumet!
 
Top