Nekromanti SNART FYRAHUNDRA

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Tja, kanske det, det är ju en anledning så god som någon.

Vi kommer dock inte hinna göra någon innan midsommar (lite nära inpå) och veckan därefter är jag själv bortrest, men någon gång under juli kanske?

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Kul !

Det vore kanonskoj !!
Frågan är ju som sagt var & när det blir !

[color:purple]Jag kom !
Jag såg !
Jag spelar som F** !</font color=purple>
[color:white]// Johan K</font color=white>
 

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Vore rätt skoj att se hur Gurun bor faktiskt. *storflin*

Allvarligt, det låter inte så dumt. Skövde är centralt och bra för oss som bor i mitten av Sverige. Värre dock för de som bor norröver. *ser mycket ledsen ut* För mig tar det 4-5 timmar dit. Och det vore skoj att åka dit igen... utan begravningar och annat otäckt att se fram mot.

Augustislutet innebär ju att folk dessutom oftast har återkommit från semester och är mer centrerade mot den grå tiden av livet jobb/skola och då kan det vara skönt med en mjukstart av gråhöst med en liten gathering.

Lady Silver Wolf
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
...och ett helt helsicke att ta sig till för oss som bor på östra sidan av Sverige. Det ligger ju nämligen ett gäng vattenmolekyler ivägen...

Vi satsar på augusti någonstans föreslår jag. Då kanske vi kan fira 500:e användaren. =]

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: FYRAHUNDRA HURRA

Hej & Hå !!!

Stämmerin i festligheterna !

[color:purple]Jag kom !
Jag såg !
Jag spelar som F** !</font color=purple>
[color:white]// Johan K</font color=white>
 

ripperdoc

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,399
Location
Tokyo
Jag har räknat på det här ett tag...närmare bestämt hela kvällen, och kommit fram till att det inte finns något ställe i Sverige, där det inte finns vattenmolekyler i vägen. Och om det mot förmodan skulle vara så jäkla torrt i luften, så finns det förstås en massa cellulosa, kväve och syre överallt...

/RipperDoc - höhö

<A HREF="http://www.nogo.nu" target="_new">http://www.nogo.nu</A>
 

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
*dehydratiserad*
De*skrattar hest*t hhhhar*skorrar ihop sig i halsen* ju *gurgel*st hänt här...

Allvarligt - det måste vara en omöjlighet. Det finns alltid luftfuktighet, till och med i heta öknar!

*tar fram en badring och paddlar iväg efter en onödig kommentar*

Lady Silver Wolf
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Vattenmolekyler [jätte-OT]

Jag menade naturligtvis fler än vanligt å i såna stora mängder att det blir jobbigare att ta sig fram, annars skulle det ju inte bli krångligare. Jag hoppades att det var underförstått att det var stora ansamlingar av vattenmolekyler.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

WolmerX

Warrior
Joined
22 Jun 2000
Messages
365
Location
Göteborg
Antingen så är det jag som virrar eller så har vi precis passerat 400 stycken. Jag tror iaf. att jag var nr 414 eller något sådant. Men kan vi inte skjuta på festen tills att jag sommarjobbat klart? :)
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Redan fyrahundra

Jodå, det gick så snabbt upp från 350 någonting till 400 att vi inte ens hann diskutera färdigt.

Det blir antagligen någon sorts fest i slutet av augusti eller så istället och då får vi fira vad som passar, 500 registrerade, 1000 miljoners miljarder besök eller något annat då passande. =]

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Redan fyrahundra

Skickar ni ut nån massinbjudan eller lägger ni upp det på forumet om det händer en sådan grej ??? Det låter himla kul iallafall.

[color:purple]Jag kom !
Jag såg !
Jag spelar som F** !</font color=purple>
[color:white]// Johan K</font color=white>
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Inbjudan

Det kommer nog märkas när det händer.. =] Hur informationen kommer komma ut beror väl lite på hur mycket vi känner för att spamma. =] Men det kommer antagligen stå på förstasidan och den lär få en egen liten sida med info och vi meddelar det här också. Om vi sen skickar ut mail till alla, eller skickar privatmeddelande eller fixar någon info som dyker upp när man går in på sidan vet jag inte. Nåt mer lär det bli iaf, vi vill ju att så många som möjligt ska kunna komma.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 
Top