PROMOTION Snart dags att resa åter till Tvillingbergen

Oldtimer

Slava Ukraini!
Joined
5 Feb 2002
Messages
4,301
Location
Göteborg, Lindome
Och om det är något speciellt ni vill uppmuntra mig till ha med, så får ni gärna delge mig er önskelista.
Så om ni har varit snälla barn, kanske tomten kommer med det ni önskar er... 🥳 (vi tycks inte ha någon tomte-emoji)
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,931
Spännande! Ett litet tips, lägg upp på Facebooksidan Dragonbane/Drakar och Demoner TTRPG om du inte redan gjort det. Där finns tusentals fans som nog skulle vara intresserade 🙂
 

Oldtimer

Slava Ukraini!
Joined
5 Feb 2002
Messages
4,301
Location
Göteborg, Lindome
Spännande! Ett litet tips, lägg upp på Facebooksidan Dragonbane/Drakar och Demoner TTRPG om du inte redan gjort det. Där finns tusentals fans som nog skulle vara intresserade 🙂
Tyvärr lite svårt för mig eftersom jag inte har Facebook. :oops:
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,931
Stort tack för det. Den startar nu på torsdag (kväll).
Men det är samma länk även efter den har startat, så du behöver nog inte vänta egentligen.
https://www.kickstarter.com/project...ingbergen-ett-aventyr-till-drakar-och-demoner
Finemang! Tänkte ha med någon säljande text i inlägget som lockar folk. Funkar detta? Eller vill du knåpa ihop något själv?

”1983 publicerades Tvillingbergen, ett av de allra första äventyren till den allra första utgåvan till Drakar och Demoner. Nu 40 år senare är det dags att bege sig tillbaka till denna sägenomspunna plats! Författaren till det nya äventyret Mikael Börjesson, ligger bakom Spelverksta’n Titan som bland annat publicerade det första Tvillingbegen och nyligen skrivit rollspelet Dunder & Drakar. Vi kan med andra ord vara säkra på att Börjessons verksamhet i både rollspelens gamla tid samt rollspel idag bådar för ett härligt nostalgiskt äventyr med såpass mycket nya inslag att det ändå år 2023 känns fräscht och relevant!”
 

Oldtimer

Slava Ukraini!
Joined
5 Feb 2002
Messages
4,301
Location
Göteborg, Lindome
Finemang! Tänkte ha med någon säljande text i inlägget som lockar folk. Funkar detta? Eller vill du knåpa ihop något själv?

”1983 publicerades Tvillingbergen, ett av de allra första äventyren till den allra första utgåvan till Drakar och Demoner. Nu 40 år senare är det dags att bege sig tillbaka till denna sägenomspunna plats! Författaren till det nya äventyret Mikael Börjesson, ligger bakom Spelverksta’n Titan som bland annat publicerade det första Tvillingbegen och nyligen skrivit rollspelet Dunder & Drakar. Vi kan med andra ord vara säkra på att Börjessons verksamhet i både rollspelens gamla tid samt rollspel idag bådar för ett härligt nostalgiskt äventyr med såpass mycket nya inslag att det ändå år 2023 känns fräscht och relevant!”
Helt fantastiskt! Kunde inte ha sagt det bättre själv. :D
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,931
Helt fantastiskt! Kunde inte ha sagt det bättre själv. :D
Tack så mycket! Lagt upp texten och länk till kickstartern nu. Om folk där ställer frågor, vill du bli meddelad då så att jag kan vidarebefordra svar? 🙂
 

Oldtimer

Slava Ukraini!
Joined
5 Feb 2002
Messages
4,301
Location
Göteborg, Lindome
Tack så mycket! Lagt upp texten och länk till kickstartern nu.
Stort tack för hjälpen.
Om folk där ställer frågor, vill du bli meddelad då så att jag kan vidarebefordra svar? 🙂
Vi kan väl göra så i några dagar. När kampanjen väl startar kan väl folk använda Kickstarter-sidan till att kommentera och fråga.
 

Oldtimer

Slava Ukraini!
Joined
5 Feb 2002
Messages
4,301
Location
Göteborg, Lindome
Och i fall någon här undrar hur gubben kan vara så mossig att han inte har Facebook, så kan jag berätta att jag hade ett konto. I Titans namn, Och köpte annonsering om Dunder & Drakar på Facebook. Men så kom herr Zuckerberg på att opersonliga konton inte var lika inkomstbringande som personliga och mitt Titan-konto blev nedstängt. Och jag vill inte ha ett personligt konto där.
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,931
@Oldtimer Vill du ha frågorna på FB via PM eller i denna tråd? Det kan ju vara en fördel att ta dem här i tråden då folk på wrnu kanske undrar över samma saker? 🙂
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,931
Och i fall någon här undrar hur gubben kan vara så mossig att han inte har Facebook, så kan jag berätta att jag hade ett konto. I Titans namn, Och köpte annonsering om Dunder & Drakar på Facebook. Men så kom herr Zuckerberg på att opersonliga konton inte var lika inkomstbringande som personliga och mitt Titan-konto blev nedstängt. Och jag vill inte ha ett personligt konto där.
Nu har du ju en assistant producer som sköter marknadsföring på Facebook 😄
 
Top