Nekromanti SNABB korrläsare till (delar av) Saga sökes.

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Inlagan är klar nu.

Nån som kan kolla igenom inlagan igen? Det gäller främst ny magi, en del platser i Arcaria som tillkommit, bestiarum, äventyr och appendix. Det gamla kan man bara skumma, det har lästs tusen gånger. ;)

Klart under veckan. Snabbkorr, bara rena fel.
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Naturligtvis belönas kortläsaren med ett ex av Saga (eller annan, valfri, SagaGames-bok). :)
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,902
Location
Ludvika
När du säger "under veckan", menar du alltså den här helgen? För det passar dåligt med mina planer. Om nästa vecka är är ett alternativ däremot.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,902
Location
Ludvika
Okej, det funkar. Samma mailadress som sist. Skicka med läsanvisningar så jag vet vilka delar jag ska hårdkolla och prioritera, så skummar jag resten i mån av tid.
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,717
Jag hinner kika tisdag-onsdag om du vill ha ett par ögon till. Då glor jag bara på det som är nytt och som jag inte skrivit själv.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,902
Location
Ludvika
Arfert;n119126 said:
Du har mail.
Ah, mycket riktigt. Men läsanvisningar, som sagt. Jag har inte läst gamla saga så jag har inte koll på vad som är nytt och boken är på fyrahundra sidor =)
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Glöm inte att skriva era riktiga namn till mig sedan, så jag stavar dem rätt i boken. ;)
 

Mundo

Myrmidon
Joined
7 Jan 2010
Messages
3,673
Location
Eslöv
En Saga-bok?!

Om det fortfarande saknas folk så kan jag hjälpa till.
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Behöver du mer? Är ledig till veckan, utom onsdag kväll nån timme, så jag kan hjälpa om det behövs
 
Top