Nekromanti Snälla vackra Johnny! och andra.

pellejones

Warrior
Joined
8 Aug 2000
Messages
359
Location
Sverige, Uppsala
Snäälla Johnny och andra folk som är Modifierare på detta dunderforum! Nu har jag skrivit tillräckligt många posts för att få den ärade (!?) titeln <I>Vapenbärare</I>. Om jag ska vara riktigt ärlig så är titeln Grisodlare otroligt mycket mera ärofylld än Vapenbärare. En vapenbärare bär vapen åt sin mästare medans en Grisodlare inte har en mästare. Han behöver bara betala skatt till Kungen eller Mannen/Kvinnan som äger hans mark.

Så därför undrar jag om det finns någon chans att jag kan får min titel ändrad? Det vore trevligt och jag skulle vara tacksam i alla dagar!

Hufflahask!

<B><I>- Pelle
 

Mmm

Swordsman
Joined
7 Feb 2000
Messages
623
Location
Månen
Att vara en Grisodlare är ju tänkt som en förnedring. Det lägsta man kan vara på den heliga wrnuiska rankinglistan. Endast genom idog träning och tålamod skall man kunna stiga i rang i de stränga moderatorernas ögon.

Skämt åsido, vi trodde aldrig att folk skulle gilla den titeln. Vi tänkte på det mest lilla, pytte, minst värda man kan tänka sig och fann där på botten, Grisodlare.

Men rankingsystemet kvarstår och vi ändrar det inte. Det är ju trots allt bara en kul liten grej.

/Mmm
So many assholes, so few bullets.
- Dirty Harry
 

Discordian

Swordsman
Joined
7 Jun 2000
Messages
621
Location
Uppsala, Sverige
Att folk gillar grisodlare (det gör jag med!) beror nog mest på att det avviker från det i övrigt inte så jättespännande men funktionella mönstret.

"Hellre kul i kaos
Än sur i kosmos" - Jenny Morelli
 
Top