Mekanurg
Akktu stakki
Min Motorola har nu lagt av efter lång och trogen tjänst. Alltså dags att leta efter en ny smartfån och därför anropar jag WRNU:s kollektiva visdom. Vad ska jag köpa?
Användning: gmail och messenger, swish, kinto (hyrbil), parkeringsavgifter, SL & Västtrafik, pakettjänster, och snarlika mundana sysslor.
Ointressant: fotografi & film
Absolut inte kinesiska märken (jag extraknäcker åt civilförsvaret) eller Apple. Jag avskyr bloatware.
Är det nån poäng med att köpa begagnat?
Användning: gmail och messenger, swish, kinto (hyrbil), parkeringsavgifter, SL & Västtrafik, pakettjänster, och snarlika mundana sysslor.
Ointressant: fotografi & film
Absolut inte kinesiska märken (jag extraknäcker åt civilförsvaret) eller Apple. Jag avskyr bloatware.
Är det nån poäng med att köpa begagnat?