Nekromanti Smått & Gott, kombinerad räkmacka [länk]

Jaggernaut

Hero
Joined
6 Aug 2003
Messages
941
Okej nu följer ett urval av roliga länkar som jag kommit över på ett eller ett annat sätt. Det är inte så mycket mer än länkar i detta inlägg (som "[länk]" i rubriken försöker tala om).

Min bror (som är en inbiten WoW-spelare) gav mig en länk, kan nu tillägga att jag vanligtvis försöker gömma mig när han och hans kompisar drar igång med sitt WoW-snack, och oj vad jag skrattade :gremgrin: Det handlar om "rollspel" på en av WoWs rollspelsservrar. En som vanligtvis inte spelar på rollspelsservrar spanar in vad det är för något och hamnar i en ganska spektakulär situation, måste nästan säga att personen i fråga är en naturbegåvning .

Hmm...den här är det nästan lite varning på men jag kom och tänka på den då jag tog med WoW-länken och kände att jag måste ha med den. Det handlar om en som djävlas med dem som är ute efter cybersex.



Okej nu till vinnarfrågan*. Är det någon som kan lista ut vad den här flashfilmen handlar om?
Forehead Shavecut

Som en liten bonus tar vi ännu en kufisk flashfilm.


*<font size="1">Lyckas ny lösa den vinner ni.</font size>

/Jaggernuat - spär på vansinnet.
 

Dewil

Skrivbordsgeneral
Joined
30 Jun 2000
Messages
1,764
Location
Nett-ruh-bi
*asgarv*

Jag har tårar i ögonen och är svårt andfådd efter att ha tagit del av historien om Warcraft-sexet...

Dewil
 

DODswe4

Hero
Joined
3 Mar 2004
Messages
1,283
Location
Stockholm
kan bara säga att det låter ganska komiskt :gremsmirk:

fast något sådant såg jag inte på den Tyska RP servern jag testa :gremsmirk:
 

Twooshort

Veteran
Joined
31 Oct 2002
Messages
82
Location
Stockholm, typ
*tårar av skratt... och sympati*

Tycker nästan lite synd om den stackars dvärgen. Där har han sprungit runt och dödat odöda säkert hur länge som helst innan han till slut springer vilse i tunnelbanan bara för att sedan bli nekad ett tillfälla att spänna på/av lite... Fattar ni hur frustrerande det kan vara?!

För övrigt påminner WoW-grejen mig om den gamla goda tiden när adressen www.rollspel.se ledde till nånting helt annat...
 
Top