Nekromanti Småpratshjälp

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Om ni behöver hjälp att börja småprata så kan HALiBot nu komma med konversationsöppnare åt er.

Använd bara något av kommandona nedan i småpraten så kommer diskussionen säkert igång på nolltid! =)

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Code:</div><div class="ubbcode-body ubbcode-pre" ><pre>
!konversation
!isbrytare
</pre></div></div>
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Jag hittade ingen lämplig tråd (jo, fast den var ju låst - den med kommadona kändes lämplig nämligen) så jag tar den här. Den är i alla fall relaterad till ämnet och jag känner inte för att skräpa ned med ännu en tråd utifall att det inte blir något större diskussion.

Min fråga är helt enkelt: Gardener, vart tog HAL vägen? ... Strul eller lade du bara ned den?
Vet inte om många andra är med mig, fast jag har sett besvikelse i praten över att boten är borta, så boten får mer än gärna göra comeback. :gremsmile:
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Den slutade fungera på servern och jag har inte lyckats hitta vad det beror på. Jag ska försöka ta tag i det och undersöka det närmare nån dag, men att hitta orsaker till konstiga unicode-problem är dödligt tråkigt.
 
Top