Leon
Leo carcion
(Jag har inte missat hennes handling. NPC mekaniker har kickat in. Jag borde dock varit tydligare om att inget händer och det är oklart varför.)
Topp!
(Jag har inte missat hennes handling. NPC mekaniker har kickat in. Jag borde dock varit tydligare om att inget händer och det är oklart varför.)
Sybot d'Orléans kokar av ilska.
Upplyft av Leons vackra ord ger sig De Amstér in i strid med +10 moralbonus!De Amster, du är en uppblåst, ondskeful niding utan själ eller samvete! Du är själva motsatsen till allt som är gott och ljust och medmänskligt. Din själva existens är som en mörk skamfläck på skapelsen! Du är ondskan inkarnerad och förtappelsens själva essens!
Men trots alla dessa förtjänster är jag nästan 100 på att det är ditt fel att krukväxter försvann, så nu bli're fajtas
Hamstrar i löpband som generar elektricitet?Jobbar och sliter. Torterar hamstrar eller torterar med hjälp av hamstrar.
*noterar*Hamstrar i löpband som generar elektricitet?
Jag ger (9) Sybot d'Orléans en dirham. ”Häng inte läpp för att du fick stryk, här, en slant som tröstpris.”Jag gillar någon som har så tydliga prioriteringar i allt de gör! Pengar! =D