Nekromanti Slutspurt & nya delmål till Mutant: År Noll

Joined
31 May 2007
Messages
402
Location
Stockholm
Med bara två skälvande dagar kvar av crowdfunding-kampanjen för Mutant: År Noll har vi lagt upp tre nya delmål - zonsektorer av Måns "Psipo" Broman, Åsa Roos och Jonas Ferry. Det vankas dråparträd!

Och - en första tjuvtitt på en skiss av spelets omslag...

Läs mer här (men klicka inte på den skumma flash-installationen).
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,924
Location
Ludvika
Det blir på håret, men om allt går vägen så kommer jag kunna haka på crowdfuningen i morgon!

*håller tummarna*

/Edit/ Skitsnygg framsida! Den gör mig ännu mer sugen!
 

Pagan

Veteran
Joined
11 Apr 2013
Messages
12
Location
Norrut
Detta var det mest positiva jag läst idag. En mycket bra start på fredagen. Jag ser att det bara saknas ynka 6800kr för att få Mos Mosel.

C'mon peeps, support this!
 

Sapient

Swashbuckler
Joined
26 Mar 2011
Messages
2,492
Location
Stockholm
Omslaget ser bra ut - bra val av färgtoner för att signalera gritty, lerpölskrälande äventyrande... :gremsmile:

Kul att ni spräckt alla insamlingsmål hittills, hoppas de sista nås också. Fantastiskt resultat, verkligen!
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,924
Location
Ludvika
Så där ja, nu har jag gått med i min första cordfunding (se nu till att det blir en positiv upplevelse, snälla =). Bara en person som går in för hela spelet på 350 spänn så har vi Mos Mosel också!

Weeee!
 

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Joined
13 May 2011
Messages
2,245
Location
The City
Rymdhamster said:
Så där ja, nu har jag gått med i min första cordfunding (se nu till att det blir en positiv upplevelse, snälla =). Bara en person som går in för hela spelet på 350 spänn så har vi Mos Mosel också!

Weeee!
Det är över 160k nu.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,924
Location
Ludvika
Jag ber om ursäkt i förväg, men:

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

:heart: :heart: :heart:

Tacktal! Tacktal! Tacktal!
 
Top