DoD Slutet på en Elric-era! King of the Dead is Dead!

Ni har säkert redan noterat att det är vårt galleri av hjältar och äventyrare som pryder omslagen - Molok, Ornaldo Mogger, Bastiana, Zosima... Och en ny ung hjälte som ni nog kommer få stifta bekantskap med.

@afUttermark hade varit sjukt stolt att få sin rollperson på omslaget till vår engelska översättning! Fäller en liten tår här över morgonkaffet...

Jag saknar inte Elric. De här ser jättehärliga ut. Kan ni inte sälja ungefär som sådana där mobilbaksideskin med de här motiven och svensk text som man kan klistra på sina svenska exemplar 🙃🤪 eller hädade jag nu 😬 I vilket fall, ska bli kul att se dem större och i verkligheten och omslaget, vad det nu blir, på Kaparen från Krilloan och dessutom på nya Sirenens klagan, blir det samma eller nytt?

Jag saknar inte Elric. De här ser jättehärliga ut. Kan ni inte sälja ungefär som sådana där mobilbaksideskin med de här motiven och svensk text som man kan klistra på sina svenska exemplar 🙃🤪 eller hädade jag nu 😬 I vilket fall, ska bli kul att se dem större och i verkligheten och omslaget, vad det nu blir, på Kaparen från Krilloan och dessutom på nya Sirenens klagan, blir det samma eller nytt?
De kommer säkert kunna konsumeras på något vis iaf.

Back