Nekromanti Slps

Pendragon

Swashbuckler
Joined
5 Aug 2000
Messages
3,030
Location
Malmö, SKÅNE
titta på lämplig film... tex blade runner och välj ut någon passande och ge honom grundegenskaper...

Bygg det på klyschor, det funkar bättre i rollspel än på film...

JMHO

Den förste som klagar på offensiv får äta Ripperdocs kängor.
 

WolmerX

Warrior
Joined
22 Jun 2000
Messages
365
Location
Göteborg
Operation SLP

Vad säger ni?
Alla som vill gör ett par SLPer och lägger upp dem någonstans (nogo kanske vill ha dem). Om tillräckligt många hänger på så kommer eventuella SLP problem vara lösta i flera dagar framöver.

/WolmerX, om du vill ha det där lilla extra.
 

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,486
Location
Sektor 242, Norra hemisfären
Re: Operation SLP

Något som jag hade planer för till mitt fansin va att ha en SLP-beskriving i varje nummer, detta har jag dock bara lyckats med i tre av sju utgivna nummer. Är det någon som har några SLP:er så är det bara att maila! (se länk nedan för fansinet)



Andreas | <A HREF="http://andreas.cx/alphaomega" target="_new">http://andreas.cx/alphaomega</A> | Ett digitalt fansin
 

Boboliwsy

Warrior
Joined
6 Nov 2000
Messages
308
Location
Gävle
Re: Operation SLP

Tycker det låter som ett ganska bra förslag Wolmer! Kan nog tänka mig att skriva ihop en eller fem SLP´s själv till ett sådant projekt...

/Boboliwsy
 

Pendragon

Swashbuckler
Joined
5 Aug 2000
Messages
3,030
Location
Malmö, SKÅNE
Re: Operation SLP

Jag har lite att göra nu... men jag kan nog knacka ner ett par jag använt om ett tag...

Den förste som klagar på offensiv får äta Ripperdocs kängor.
 

cedda

Veteran
Joined
31 Jul 2000
Messages
64
Location
E-tuna( Bondhåla )
Re: Klyschor

Jag har börjat skriva ner SLP:s och har några klara, kan skicka in en sisådär 5, 6 stycken, jag har dock korta beskrivningar av dem och mer regeltekniska värden, dessutom är de skriva med mycket klyschig och humoristisk inspiration

" Wolves are noble animals, apart from dogs "
 
Top