Jag har bara upptäckt en liten noppa i maskan av Eons regler, och tänkte jag skulle fråga er hur ni avhjälper detta.
Med den frivilliga regeln slita fram filament kan en magiker dra fram hur många filament som helst, men får minus ett i Quadosh per filament som han drar fram. inget färdighetsslag måste slå.
Med den övernaturliga (tror jag) egenskapen godartad Quadosh påverkas inte magikern över huvud taget av negativ quadosh.
Detta hände mig med en nekromantiker jag gjorde, enligt reglerna skulle han kunna alstra tre gogol plex filament nekrotropi, använda två gogol plex filament för att göra vävningen lättare och sedan väva effekten "traumatisera" (eller döda för den delen) med areaeffekt gånger en gogol plex, och det enda färdighetsslaget han skulle behöva slå vore Ob1T6 mot besvärjelse, hur svårt är det då att utrota hela mundanas samlade levande varelser?
Hur har/skulle ni lösa detta?
Med den frivilliga regeln slita fram filament kan en magiker dra fram hur många filament som helst, men får minus ett i Quadosh per filament som han drar fram. inget färdighetsslag måste slå.
Med den övernaturliga (tror jag) egenskapen godartad Quadosh påverkas inte magikern över huvud taget av negativ quadosh.
Detta hände mig med en nekromantiker jag gjorde, enligt reglerna skulle han kunna alstra tre gogol plex filament nekrotropi, använda två gogol plex filament för att göra vävningen lättare och sedan väva effekten "traumatisera" (eller döda för den delen) med areaeffekt gånger en gogol plex, och det enda färdighetsslaget han skulle behöva slå vore Ob1T6 mot besvärjelse, hur svårt är det då att utrota hela mundanas samlade levande varelser?
Hur har/skulle ni lösa detta?