SL sökes

mini72

Veteran
Joined
15 Oct 2018
Messages
110
Plats: Nätet

Dag: Måndagar, Onsdagar eller Fredagar

Frekvens: Varje vecka

Tid: Kan vi prata mer om men typ 3-4 timmar, någon gång mellan 18 och 23

Längd: Tänker helst lite längre kampanj alt. flertal äventyr. Tar tid å dra ihop en grupp så det är lika bra att köra på när man väl får ihop det

Spel: Det finns en jäkla massa spel jag är sugen på att testa eller spela igen. Kanske du har nått förslag? Skriver ett gäng nedan jag kommer på här och nu men kan så klart tänka mej andra som sagt

Spelare: Tänker att det tar vi efter att vi kommit på nått. Har redan ett gäng villiga och att hitta nån ev. till brukar gå ganska fort

Jag: Är en medelålders snubbe som spelat sen 82. Älskar rollspel. Spelar just nu i 4 olika grupper. Vampire, varje Torsdag och Lördag plus varannan Söndag och varannan Tisdag. Svavelvinter varannan Söndag

Annat: Din ålder och ditt kön spelar absolut ingen roll. Lite SL vana gör inget

Spel jag är sugen på: Cyberpunk, EON, Neotech, Coriolis, Call of Cthulhu, Kult, Warhammer 40K (nått av dom), nått från Fria Ligan,, nått av Sagan om Ringen spelen (ToR, LotR, MERP), gamla Twillight 2000, Traveller, Star Wars, Star Trek, Mage, Ars Magica m.m m.m

Sitt nu inte hemma å släng bort kvällar. Hör av dej så vi kan lira lite rollspel istället vet ja

Mvh Tommy
 
Top