Nekromanti Sl söker grupp - Stockholm/Södertälje

Ghoulz

Swordsman
Joined
27 Jan 2002
Messages
496
Location
Handen
Hej! Jag är hyfsat nyinflyttad (okej, 5 månader har jag bott här) i Södertälje - pluggar på Södertörns högskola. Jag har flyttat från min gamla spelargrupp och söker desperat en ny. Jag spelleder Kult, Call of Cthulhu, All Flesh Must Be Eaten, Vampire The Dark Ages, Aberrant och snart också Adventure - men kan även tänka mig att spela/spelleda flera andra spel. har tidigare pysslat en hel del med svenska rollspel som Mutant och Drakar och Demoner. Jag har flera Call of Cthulhu-äventyr på lager och startar gärna upp en kampanj med intresserade. Hör av er!
 

Ashbannor

Veteran
Joined
27 Dec 2001
Messages
6
Location
Sölvesborg
Tjabba!

Jag är en erfaren spelare som gillar de flesta av de spel du räknade upp och de andra har jag inte hört talas om :)
Gillar äventyr där fokuseringen är på själva rollspelandet och mindre på tärningsrullandet.
Är helt klart intresserad av att spela Call of Calle igen för det var ett tag sedan. Bor i Uppsala men det är inte ett problem för mig att komma över på helgerna och lira, är mest i sthlm på helgerna iallafall.

Hör av dig
/Ashbannor
 

Ham Tyler

Veteran
Joined
18 Aug 2000
Messages
4
Location
Stockholm, Östermalm
Är 29 år spelat allt i stort sett svenskt från Äventyrsspel och en del utländsk (Twilight 2000, Call of Cathulu, Paladium, m fl)

Nu spelar jag och 3 andra i åldern runt 27 Western, Drakar & Demoner Expert, Gigant och även NeoTech. Som det ser ut idag är jag SL för Western och en annan kille SL för DD.

Vi söker en SL till N2 inkl Offensiv .

Är det intressant att vara med och spela med oss - vi spelar cirka 2 ggr i månaden men siktar på 4

MVH
Marcus
 
Top