Nekromanti SL och SPELARE i NORRKÖPING!!!

Charmed

Veteran
Joined
6 Sep 2003
Messages
9
Location
Norrköping
SL och SPELARE i NORRKÖPING!!!

Tja! Jag är en kille på 16 år som bor i Norrköping. Jag hittar inga som vill spela annat än DoD och Eon. De spel som jag lirat, förrutom ovanstående, är främst Usagi Yojimbo och Marvel RPG, och även några andra. Jag kan tänka mig att spela vadsomhelst, testar gärna nya MUTANT. Spelar helst, då jag tycker det blir lite jobbigt att spelleda i längden. Så vill du spela nån gång är det bara att höra av sig...Okej?
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,420
De börjar poppa upp som Krokusar...

...och det är alltid trevligt... :gremwink:

Härligt med nya spelare i Norrköping.

Jag är för tillfället väldigt inaktiv, men jag kan mycket väl tänka mig att spela med dig. Jag kan spelleda det mesta och lär mig gärna nya spel även om jag tycker att det är väldigt roligt att spela också. De spel jag har är Västmark, Eon, Dungeons and Dragons, Gemini, Mage, Mutant Chronicles och Chronopia. Jag jobbar även på egna projekt.
 

Charmed

Veteran
Joined
6 Sep 2003
Messages
9
Location
Norrköping
Re: De börjar poppa upp som Krokusar...

Okej, finns det några du brukar spela med eller? På Lärka finns det säkert folk som spelar, men de brukar vara svåra att hitta, brukar du spela MUTANT i någon grupp?
Vad är det för egna projekt du jobbar med då?
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,420
Re: De börjar poppa upp som Krokusar...

Nja, de finns... Men jag spelar inte särskilt ofta som jag sa, och de är inte sååå välkomna för nya spelare misstänker jag... :gremfrown: Men jag har folk som vill spela men som inte har någon spelgrupp som jag funderar på att dra ihop någon spelgrupp med.

Nej, tyvärr inget mutant, men det blir så snart jag fått pengar och inhandlat det.. :gremsmile:

Resten tar vi via PM okej? :gremsmile:
 

Gratax

Veteran
Joined
10 Mar 2003
Messages
16
Location
Sveriges mökaste urskog
Re: SL och SPELARE i NORRKÖPING!!!

Taj, vi är en förening under uppbyggnad i norrköping som gärna kan tänka oss att ta emot nya spelare. För tillfället så lirar vi mest Drakar o demoner och mutant. Ska även snart börja spela wastelands, och vi hoppas få tag i khellataar. Är det något mer, så är det bara att fråga på.
 
Top