Nekromanti SL-material

Scream112

Veteran
Jag verkligen ÄLSKAR /images/icons/love.gif N2 va... och ska nu återuppta det med min spelgrupp... en sak jag har glömt lite o inte riktigt hittar i boken e hur d funkade att höja färdigheter efter ett äventyr... hur var det man gjorde nu??

men te huvudämnet... finns säkert tidigare threads med detta ämne men tänkte göra en ny o fräsch...

Om ni har något neotech 2 relaterat liggande posta gärna det här även om jag redan har det eller inte vill ha deet så finns det säkert andra som vill ha det... så kom igen nu "SHARE ALL YOUR GOOD THINGS!!!"/images/icons/smile.gif

hoppas påsken varit trevlig mot er alla!!

nomardiculdacar

Warrior
Jo så här gör man...
När en RP använder en färdighet i ett viktigt syfte, får han/hon ett litet kryss i den lilla rutan vid färdigheten. Efter äventyret slås Ob3t6 mot färdighetsvärdet. Slår spelaren lika med eller högre än färdighetsvärdet höjs det med ett steg.

Vart ska man posta det? Du lämnade ju ingen adress...

Scream112

Veteran
med posta så var det lite slangig svengelska... så jag menade posta/skriva det här man kan ju bifoga filer i sina inlägg... men om man inte vill eller tycker att det är för stort så kan man ju maila det te mig

scream112@hwep.com

ZerXes

Veteran
Re: Höja färdighet

Har för mej att man får göra ett litet kryss även vid perfekta slag? så kör jag iallafall...

Jag har en slag RP skapare gjord i Delphi som jag skulle kunna lägga upp snart, varning dock: den är i ett ganska kraftigt beta stadie och klarar inte så där jättemycket ennu eftersom vi inte arbetat så mycket med den på länge...

Scream112

Veteran
sverok tycker jag inte har så mycket bra saker te neotech men dom har lite... som jag redan tagit...

ZerXes

Veteran
Re: SL-material, en RP skapare

Här är den.
Neotech2s RP skapare
I ett tidigt beta stadie ska ni veta.
detta är inte den färdiga verisonen på något vis, bara så ni har lite att leka med medans ni väntar.
ha så kul

nomardiculdacar

Warrior

Jo även vid perfekta slag. Tänkte inte på det.

RP-generator verkar vara en bra idé, nu behöver det inte längre ta 3-4 timmar att göra en RP (eller är det jag som är seg?).

ZerXes

Veteran

målet med RP skaparen är att det inte ska ta mer en ett pa minuter att skapa en RP, dock är det ganska lånt till detta mål...