Nekromanti SL en elak jävel.

Ambition

Veteran
Joined
29 Jun 2002
Messages
29
Location
Uppsala
Hejsan forumet!
Nu råkar det vara så att min SL är en elak jävel och att vi i spelgruppen måste smuggla in oss själva i västamerika... Hur? Hur?! Hjälp oss!

För övrigt vill jag be SL om ursäkt för det där jag skrev tidigare.

/Spelare med huvudbry
 

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Joined
12 Dec 2001
Messages
3,026
Location
Uppsala
Det är ok [ot]

Det är lugnt
Ja, efter att ha tagit alla era vapen från er, låst alla era bankkonton och sett till att ni är jagad av ett stort internationellt företag med onekligen ganska extrema elektroniska övervakningsmedel så får du faktiskt kalla mig för en "Elak Jävel".

Diskussionen har förövrigt vare uppe sen tidigare för min inspiration.
Den kan finnas här.

Men det tåls ju att tas upp igen, eller hur =)
 

Kameli

Warrior
Joined
19 Oct 2000
Messages
201
Location
Kiruna
Mean Machine

Hmm, västamerika, låter lite redneck-biblebältet aktigt, ser nästa familjen angel framför mig...
Vad sägs om en vätgasdriven bibelbuss utklädda till predikanter följt av en rostbrun pickup med Ma, Pa, och junior?

Beställ en tripp i omloppsbana och se till att skytteln krash.. Landar i vattnen utanför västamerikas kust..

Köp ett gäng BMX och cyckla över gränsen!

Hähä, nä. Det beror på hur stor makt de där företagstjommarna har, kan de klampa över lagens ömma tår med slalompjäxor eller är de tvugna att vänta på de juridiska procedurerna som alla andra?
Kan de droppa ned en mekaniserad dödspatrull utanför erat hotellrum rakt av eller?

MVH David Kamali
 

Nikodemus

Veteran
Joined
16 Jun 2002
Messages
8
Location
Sandviken
Re: Det är ok [ot]

ni verkar ha en rolig diskustion lol jag käner igen mig min spel ledare brukar sätta mig i dom jävligaste sitvationerna

tex 5 meter frå en ultra ripper /images/icons/spook.gif/images/icons/kiss.gif
 

Tegrevan

Veteran
Joined
26 Sep 2000
Messages
134
Location
Norrland
Det...

...ingår väl ändå i SL-jobbet att vara en elak jävel. Åtminstone när jag är SL, även om jag kan vara lite blödig ibland, som när folk återupplivas för tredje gången under ett spelmöte. I och för sig lyckades dödsslagen, men ändå...
 
Top