Nekromanti Slö server

Kena_UBBT

Veteran
Joined
25 May 2000
Messages
72
Location
Göteborg
Jag måste bara säga att servern är väldigt slö. Man får sitta och vänta länge innan inlägget kommer upp och det releterar till mikrostress.
Så jag undra om ni inte kunde göra nått åt det.
 

Insignia

Swashbuckler
Joined
8 Oct 2001
Messages
1,813
Location
Uppsala
Det har tagits upp ett antal gånger redan ;)
Jag tror att folket med makten gör så gott de kan, men det hjälper inte helt.
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Det är väl nu det går fort?

Forumen bara svischar förbi, ju. Det enda man kan klaga på är väl användarvänligheten, då vissa funktioner stundom knasar till det, men det kommer det ju bli ändring på.

I ärlighetens namn stör inte dessa brister mig ett någe. I början kändes det konstigt att inte ha antal olästa inlägg stående från indexsidan, tex, men nu märker man ju att det går precis lika bra utan. Rent allmänt kan det nog sägas att folk nog klagar lite för fort och utan att tänka igenom helt och hållet vad de sysslar med. Särskilt när det gäller sån't här gnäll som det inte är mycket att göra något åt.

/Rising
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Inte för mig !!

hos mig så tuffar det på ganska bra faktiskt !! Den enda som jag saknar för tillfället är att räknaren som visar hur många nya inlägg som har gjorts är borta på huvudsidan.
 

Quan'talis

Swashbuckler
Joined
14 Jun 2001
Messages
2,235
Location
Utlandet
Just det!

Det går otroligt fort nuförtiden! På den gamla goda tiden kunde det ta en vecka att logga in och ett par månader att göra ett inlägg. Och dessutom hade vi inte tangentbord på den tiden; vi skrev våra inlägg på pergamentrullar som vi sen skickade hit så att Gardener kunde lägga in dem på servern med hjälp av hammare och mejsel.


"Boo tells me that I'm raving again. I didn't notice any difference." -Minsc i Baldur's Gate 2
 
Top