jag har börjat fila på lite ideer till en kampanj jag ska spela med mina spelare, de ska spela 3 stycken bröder i en rik familj och deras far är en framgånsrik handelsman. familjen har i många generationer varit i fejd med en annan familj som även dom sysslar med handel och bor i samma stad. fejden har än inte slutat i blodgjutning med det är tanken att de ska sluta så.
ja men det jag vill ha ut av detta inlägget är tips på sätt familjerna kan jävlas med varandra. har själv tänkt lite att de kan störa de andras handel och välta den andra familjens gravstenar och sådant. någon som har något tips på jävulsskap?
efter som vi spelar i en alternativ värld till mundana så vet jag inte vilken människoras de ska vara men tänkte kanske cirefalier.
ja men det jag vill ha ut av detta inlägget är tips på sätt familjerna kan jävlas med varandra. har själv tänkt lite att de kan störa de andras handel och välta den andra familjens gravstenar och sådant. någon som har något tips på jävulsskap?
efter som vi spelar i en alternativ värld till mundana så vet jag inte vilken människoras de ska vara men tänkte kanske cirefalier.