Nekromanti [Skype] Söker Spelare till Roll20

Joined
20 Jan 2008
Messages
28
Location
Kalmar
Hello kära spelare :)


Jag är SL i en grupp på sidan Roll20. Vi söker spelare till spelet Werewolf the Forsaken och även Marvel.

Vi är en grupp på 4 stycken, 1 Spelledare, 1 andrespelledare och 2 spelare. Vi är seriösa spelare med en humoristisk sida. Vi spelare som sagt via det digitala spelbordet Roll20 och vi söker DIG som vill spela rollspel seriöst med ett släng av humor och trevligt sällskap :) Vi skämtar en del och skämten kan bli ganska grova men vi spelar väldigt seriöst :) I denna grupp har vi en del husregler så ni som är kanske erfarna spelare är förvarnade om. Det är ju ett spel så lite humor måste man ju ha :) Alla spel jag kommer förklara är en stor kampanj med ganska mkt frihet

Kampanjen i Werewolf the Forsaken handlar om detta: Ni är ett gäng nyblivna varulvar som har hört rykten om en fristad i Skottland och beger er dit.

Kampanjen i Marvel handlar om detta: Ni spelar ett gäng mutanter som har hjälp Avengers under New York kriget med Chitaurier, SHIELD har rekryterat er för att störta HYDRA.


Låter detta intressant???

Hör gärna av er här via ett mail men det är säkrast att ni hör er av på Skype ist. Ni kan nå mig på bad_ass_wobban

Torsdagar vid 18:00 börjar vi spela detta. Vi håller oss till en kampanj men nu har vi tagit ett break ifrån Marvel och ska påbörja Werewolf. Dock när vi avslutar Werewolf går vi tillbaka till Marvel
 
Top