Nekromanti [Skype&Roll20] Noctum

Joker

Veteran
Joined
30 Dec 2002
Messages
79
Location
Malmö
Nu minsann kan det vara dags att köra igång lite modern skräck med starka influenser av procedural police investigations, om det finns intressenter. Föreslår spelande 1-2 ggr i månaden med lite skrivande kommunikation och karaktärsutveckling mellan Skype-omgångarna.

Vad kan man säga om mig? En 42-taggare som spelat rollspel i inte mindre än 35 år nu. Något annat så är det bara att fråga ;)
 

IcarusDream

Anti-populist
Joined
9 Jan 2007
Messages
1,034
Location
Carapalea
Ooh.. det var länge sen man såg någon skriva om Noctum.

Jag kan kanske vara med, beror lite på när och hur ofta det blir spel. Men 1-2 gånger i månaden borde funka.
 

Joker

Veteran
Joined
30 Dec 2002
Messages
79
Location
Malmö
Fett! Jag skall låta annonsen ligga ute lite till, för att samla på lite folk, så får vi se. Jag skall åka på en research-resa för denna kampanj nästa vecka, så sedan borde väl saker ha fallit på plats! Hör av mig!
 

Anaythea

Veteran
Joined
19 Jul 2016
Messages
21
Precis, jag skulle kunna vara intresserad. Men eftersom du annonserat ut annonsen på detta sätt så bestäm en tid och så får vi se vilka som dyker upp! Om man låter enskilda spelare stänga ned hela spelpass så är det dömt att misslyckas är min erfarenhet.
 

Joker

Veteran
Joined
30 Dec 2002
Messages
79
Location
Malmö
Nu mina goda spelkamrater, nu börjar det närma sig startgroparna. Martin har varit på lite research och läst på och preppat. Jag skulle med glädje invitera till ett första introduktionsmöte med lite presentation, allmänt snack om kampanjupplägg och tänk, samt karaktärsförberedande. Utan vidare krussiduller föreslår jag en Skype-sammankomst söndagen den 18e september, kl 12. Mitt Skypenamn är martinemson, det är bara att lägga till mig så höres vi!
 

Anaythea

Veteran
Joined
19 Jul 2016
Messages
21
Jag missade ju inbjudan men om det behövs fler spelare så kan ni gärna lägga till mig i Skype-gruppen, "ploppaz".
 
Top