Radagast
Swordsman
Senaste numret (2/2005) är bra liksom de tidigare, och jag har nästan ingenting att invända, förrutom en sak som faktiskt gör mig riktigt förbannad.
I nummer 6/2004, sidan 13, står följande:
"Vill du se din skurk i Fenix?"
"De 5 vinnarna utses av vår fabulösa panel av opartiska onda genier och kommer att få sina skurkar illustrerade av Gabriel Forsén och publicerade i Fenix"
Här går redaktionen ut stort och det primära är att vinnande bidrag publicerasi tidningen (och hade jag haft tid att skriva ihop en skurk och vunnit hade jag inte brytt mig om övriga priser eller ej, målet hade varit att få den publicerad).
Nu blev resultatet enligt Fenix 2/2005, sid 3:
"[...]lyfta hela skurktävlingen till Fenix hemsida istället."
Jag blir riktigt, riktigt förbannad på detta sätt. Vill jag, kan jag ju själv lägga skurken på en hemsida, och det var ju inte heller det primära målet med tävlingen om man läser i Fenix 6/2004.
Nu är jag faktiskt mycket besviken...
// Radagast
I nummer 6/2004, sidan 13, står följande:
"Vill du se din skurk i Fenix?"
"De 5 vinnarna utses av vår fabulösa panel av opartiska onda genier och kommer att få sina skurkar illustrerade av Gabriel Forsén och publicerade i Fenix"
Här går redaktionen ut stort och det primära är att vinnande bidrag publicerasi tidningen (och hade jag haft tid att skriva ihop en skurk och vunnit hade jag inte brytt mig om övriga priser eller ej, målet hade varit att få den publicerad).
Nu blev resultatet enligt Fenix 2/2005, sid 3:
"[...]lyfta hela skurktävlingen till Fenix hemsida istället."
Jag blir riktigt, riktigt förbannad på detta sätt. Vill jag, kan jag ju själv lägga skurken på en hemsida, och det var ju inte heller det primära målet med tävlingen om man läser i Fenix 6/2004.
Nu är jag faktiskt mycket besviken...
// Radagast