Nekromanti SkuDs GothConbuss

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,730
Svarte faraonen said:
Anmäld, även om 18:00 innebär att vi får göra en sen entré på puben.
Ni är ju alltid sena. Menar du senare?
 

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,952
Location
Knivsta
Lycan said:
Mycket senare. Spara lite öl till oss.
Är du säker? Åker inte bussen 18:00 varje år?

Hur tar du dig till konventet, Lycan? 2010 års buss är ju redan fullbokad.
 

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,952
Location
Knivsta
Svarte faraonen said:
Inte jag heller, och då anmälde jag mig ändå innan den här tråden kom upp.
Jag har. Anmälningsmailen hamnade i den ansvariges skräppostfilter. Kan vara värt att återsända, alltså. :gremsuck:
 

Lycan

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
1,211
Location
Malmö
Hur orkar du vara så rolig hela tiden Bunny? Blir det inte jobbigt när verkligheten hela tiden kollapsar på sig själv till följd av din omätbara rolighet? Stör det dig inte att du suger ut all rolighet ur världen och kanaliserar den genom dina kvicktänkta skojerier, samtidigt som du gör resten av världen tråkigare? Oroas du aldrig av tanken på att redan tangerar nivån av rolighet som verkligheten kan hantera, och att du hela tiden, med varje nytt skämt, riskerar att förinta hela existensen genom rolighet som är så rolig att den bara kan bestå av antikosmisk superskojighet?

I know I am :gremlaugh:

- L
 

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,952
Location
Knivsta
Lycan said:
Hur orkar du vara så rolig hela tiden Bunny? Blir det inte jobbigt när verkligheten hela tiden kollapsar på sig själv till följd av din omätbara rolighet? Stör det dig inte att du suger ut all rolighet ur världen och kanaliserar den genom dina kvicktänkta skojerier, samtidigt som du gör resten av världen tråkigare? Oroas du aldrig av tanken på att redan tangerar nivån av rolighet som verkligheten kan hantera, och att du hela tiden, med varje nytt skämt, riskerar att förinta hela existensen genom rolighet som är så rolig att den bara kan bestå av antikosmisk superskojighet?

I know I am :gremlaugh:

- L
Att det krävdes så många dagar av frustrerad tystnad innan du kunde samla dig till att skriva ovanstående gör det hela bara ännu roligare. :gremlaugh:

Antikomsmiskt superskojigt. Du har talets gåva.
 
Top