Skriv årets juläventyr!

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,083
De sa i senaste avsnittet att tävlingen snurrar till den 10 december, så misstänker att Kristoffer bara glömt bort att säga till här att saker förändrats :)
 

Marrik den allvetande

Spelsnackande Vapenbroder
Joined
2 Oct 2017
Messages
204
Nämen en sådan liten detalj är ju inte alls viktig att meddela ;) speciellt inte för de som uttryckligen sagt att de inte hinner till 28/11 @Marrik den allvetande
Men herregud! Vi har ju glömt att uppdatera här!

Jag har dessutom helt missat att folk skrivit här i tråden, och tar på mig allt ansvar för de som struntat i att skriva på grund av tidsbrist. Nästa tävling blir att bestämma ett rimligt straff åt mig.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,083
Men herregud! Vi har ju glömt att uppdatera här!

Jag har dessutom helt missat att folk skrivit här i tråden, och tar på mig allt ansvar för de som struntat i att skriva på grund av tidsbrist. Nästa tävling blir att bestämma ett rimligt straff åt mig.
Det här tar ju lite bort effekten av att jag började skriva ett äventyr till tävlingen på deadline-dagen, och lämnade in det :p
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,384
Vi kommer ha en livesändning tidigt i januari då vi presenterar vinnarna. Sedan får dessa själva bestämma om vi får sprida verken eller inte. Vi har som mål att kunna presentera Spelsnackarna spelar med något/några av bidragen.
Det låter som dem coolaste grejen någonsin!

Ni får sprida mitt verk hur mycket ni vill i alla fall!
 

Ulfgeir

Swashbuckler
Joined
6 Feb 2001
Messages
3,177
Location
Borås, Sverige
Hittade den här, där någon har D&D-iserat en amerikansk julvisa. Synd att man inte hittade den tidigare... ;)
Edit: hade passat bättre mot Pathfinder goblins dock, men hade varit svårare att sjunga om..

1639783086984.png
 
Last edited:

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,384
Var ska man lyssna på liveshowen föresten? Är det twitch?
 

Marrik den allvetande

Spelsnackande Vapenbroder
Joined
2 Oct 2017
Messages
204
Och anledningen är för att en av medlemmarna bokade in studiotid... Men detta hade ni ju planerat i evigheter 😥😥😥
Faktum är att bådadera har varit planerade länge, men i min virriga hjärna har ingenting riktigt klaffat de senaste veckorna.

Jag ber om ursäkt för framflyttningen; vi ska jobba på vår kommunikation och försöka göra bättre ifrån oss i framtiden.
 
Top