Skriv årets juläventyr!

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,221
Faktum är att bådadera har varit planerade länge, men i min virriga hjärna har ingenting riktigt klaffat de senaste veckorna.

Jag ber om ursäkt för framflyttningen; vi ska jobba på vår kommunikation och försöka göra bättre ifrån oss i framtiden.
Jag väljer att tolka förseningen som att juryn inte kunnat ta något beslut än, eftersom det kommit in alldeles för många alldeles för bra juläventyr. Allt snack om dubbelbokningar är bara en chimär för att skapa extra betänketid eftersom det är för hög kvalitetet på bidragen.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,387
Lyssnar på livesändningen nu! Det är så spännande!!! :D
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,816
Tack så jättemycket för gratulationerna!!! Och ett stort grattis till de övriga vinnarna!!! 😁😁😁 Tror jag redan sagt att mitt bidrag får delas, men säger det igen 🙂

Fråga till @Marrik den allvetande Vilka av vinnarbidragens spelsessioner har ni spelat in och kommer sända? Ni sa säkert det i livesändningen, men minnet är kort 🙂
 

Marrik den allvetande

Spelsnackande Vapenbroder
Joined
2 Oct 2017
Messages
204
Tack så jättemycket för gratulationerna!!! Och ett stort grattis till de övriga vinnarna!!! 😁😁😁 Tror jag redan sagt att mitt bidrag får delas, men säger det igen 🙂

Fråga till @Marrik den allvetande Vilka av vinnarbidragens spelsessioner har ni spelat in och kommer sända? Ni sa säkert det i livesändningen, men minnet är kort 🙂
Vi spelade enbart in Vinterfest i Hindenburg och Fiasco, dessvärre. Kanske spelar vi de andra två igen och spelar in då :)
 

Marrik den allvetande

Spelsnackande Vapenbroder
Joined
2 Oct 2017
Messages
204
Vinnarna är:

Franz Ung

Henrik Selin

Pontus Kjellberg

Michael Eriksson & Josefin Grevlund!

Grattis!

Inom kort kommer vi sammanställa en lista över alla inkomna bidrag och se vilka vi får publicera och inte.
Vi har ju glömt det viktigaste! Listan med vad vinnarna vinner!

Franza Ung, med 'En rutten jul' till Barkhäxan - Sagospelet Rymd

Henrik Selin, med 'En julafton på Nakatomi Plaza' till Fiasco - Nordiska Väsen

Pontus Kjellberg, med 'Djävulsbocken' till Hjältarnas Tid - Leviathan

Michael Eriksson & Josefin Grevlund, med 'Vinterfest i Hindenburg' till Mutant Hindenburg - ett mystiskt paket från Helmgast

Återigen, stort tack till alla ni som skrivit, tack och grattis till vinnarna och stort tack till de som sponsrat med priser: Daniel Lehto AB, Fria Ligan, Mylingspel och Helmgast.

Vi kikar nu på en tabellösning för alla bidrag, där titel, författare och spelsystem står med, och titeln fungerar som en hyperlänk, men det kan bli så att vi istället bara postar pdf:erna här.
 
Top