Om någon vill skriva material för Saga så är det bara att höra av sig... Vi kan erbjuda lika mycket pröjs som vi själva får just nu (=nada) men om det är bra så kommer det i tryck!
Lite nyfiken så jag tänkte utveckla tankar här. Vad för material är ni intresserade av? Äventyr eller Kampanjplatsbeskrivning? Infernaliska sekter eller bondeförsamlingar? Episka intriger eller grisodlarfantasy? Med andra ord, vad vill ni ha?
Vi vill ha:
-Äventyr
-Kampanjbeskrivningar
-SL-material
-Sekter
-Faire-fantasy
-episka intriger... som kan börja som grisodling... fast inte SÅ mycket grisodling
Första nästa bok är kampanjmaterial med några äventyr... som vi planerar det nu.
Jag gillar sagas värld och skriver gärna alster att lägga upp på wikin men tyvärr funkar inte mitt självförtroende för tryck. dessutom klarar jag inte av tidsgränser då jag tappar lusten att skriva då. (dessutom är jag nybliven förälder vilket minskar tiden radikalt...)
Men om ni ser något på wikin som jag skrivit och ni kan använda och kanske skriva om så är det bara att ta för er.
Det är OK, är ju användbart med idéer och uppslag, även om de inte är helt färdigskrivna. Ju mer stöd Saga får av spelare desto bättre enligt min uppfattning.
Vi kommer ju även i fortsättningen göra material som ska vara gratis att ladda ner på www.sagagames.com
Önskar man hade tid att lägga näsan i blöt, för det är så roligt med spel, hade man haft 32 timmars dygn så gärna.Men vem vet, om man får tid och någon god ide så visst. Vad hade du tänkt då? Äfventyr eller?
När jag läst in mig på spelet ordentligt kan jag nog tänka ut något, vi är ju nästan klara här med vårt stuff så att säga.Föreslår att du mailar mig på grampsratnest@stonerrock.net så kan vi kolla på saken.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.