Nekromanti SKR+paket kanske till salu.

don_tomaso

Veteran
Joined
21 Feb 2001
Messages
50
Location
Vilhelmina
Stjärnornas Krig rollspelet i fint skick. Galactican med beskrivningar av allt och lite till. Ett originaläventyr, Uppdrag Tatooine. Säljes eventuellt, bytes + pengar mot nya Star Wars(WotC), om priset är rätt.

Lägg ett bud?! (Privat)

'Må kraften vara med er!' Salks sista ord som han ger sig ut på ännu ett äventyr!
 

HottenTotten

Veteran
Joined
12 Mar 2001
Messages
109
får jag skriva här

öh, jag skulle kunna köpa lite gamla weg supplement och uppdrag, fall nån har tröttnat på dom... så har ni nåt

placebo junkie
 

Äventyr

Världsbyggare
Joined
9 Jun 2000
Messages
1,004
Location
Bureå
Re: får jag skriva här

Jag hittade en del gamla WEG prylar på en affär i Malmö, som sålde spel och serier. SW-äventyren var nedsatta till halva priset, eftersom de var på utgående. Kommer tyvärr inte ihåg vad affären hette, men mig veterligen är det den enda spelbutiken i Malmö förutom Tradition (som också hade kvar ett fåtal tillbehör). Så det borde väl inte vara så svårt att luska ut vad den heter.

- Daniel

"The force is with you. Always."
 

Äventyr

Världsbyggare
Joined
9 Jun 2000
Messages
1,004
Location
Bureå
Re: får jag skriva här

Jag ska kolla upp det. Men jag vandrade från ett köpcentra som heter Stadium (tror jag) förbi ett litet torg där det fanns en fontän, gick längs en gata med butiker, kom till ett större torg (gick i riktning mot stora torget och Tradition som ligger alldeles intill) vilket jag gick över och omedelbart gick trehundra meter åt vänster. Så ligger butiken där. Fasen, att jag inte minns vad den hette.
Men hur som helst: Hobbyspel har rea på sina West end Star wars prylar. Jag beställde det mesta de hade som inte jag hade. Kika in på deras hemsida: www.hobbygames.se och gå in under rubriken PRISSÄNKT, så hittar du/ni rätt.

- daniel

"The force is with you. Always."
 

HottenTotten

Veteran
Joined
12 Mar 2001
Messages
109
Re: får jag skriva här

fann ju några fina supplement på sw konventet i köpenh. de var ju bra! nu gäller det ju bara att få dom in action...
som sagt, synd att så få gillar star wars

placebo junkie
 

Pendragon

Swashbuckler
Joined
5 Aug 2000
Messages
3,030
Location
Malmö, SKÅNE
Re: får jag skriva här

han syftar antagligen på fantasy world, vid gustaf adolfs torg, eller möjligtvis Phantacity vid konserthuset.
Ett annat tips i malmö är Bosses Hobby vi Värnhemstorget.

Om du trampar i klaveret ha åtmistone vett att stå still (i keep telling myself..)
 
Top