Nekromanti Skräckskivor

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,420
Det måste givetvis finnas med några bra recensioner på musik med skräckstämning. Om det är någon som sitter på något skräckfilms soundtrack där hemma och har lust att skriva 100 ord om den så tar jag gärna emot dem.

Maila bara till recensioner@rollspel.nu

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
 

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
Jag kan skicka några.. Men då måste jag ju även sända ned omslagen via Snailmail eftersom skolans scanner suger bologny.
Men har inte jag rescencerat Prince of Darkness åt Codex fastän det inte blivit publicerat.?
Eller??

Vi sjunger våra sånger som en hyllning till dom odödliga själarna
 

Bosse_UBBT

Swordsman
Joined
7 Feb 2000
Messages
429
Location
Stockholm
Brukar det inte gå att hitta omslag och sådant på nätet? Så slipper man scanna (eller för oss som inte har scanner).

Hinner inte skicka något till detta nummer (åker till Frankrike nu imorn), men kan gärna skicka några sedan. Ifall det behövs (jag har en stooor skräckmusik samling).

/Andreas
 

Rikard J

Veteran
Joined
17 Aug 2000
Messages
109
Location
Borlänge
Med vilken kvalitet

Är det 72dpi Jpg då eller? Kom ihåg att man måste ha en gnutta kvalitet på bilderna om man ska kunna använda dem för tryck... Åandra sidan är ju skanning av redan reproducerat material inte det heler att rekommendera men men... Kolla upp så att kvaliteten är ok innan ni tankar på nätet.

Layout och Design, Codex (Tillsammans med Johan L)
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,420
Svar till nästan alla

Så här är det: bilder på nätet är tyvärr ofta för tyaskig kvalitet, om ni är osäkra så kan ni leta upp flera bilder, www.cdcovercentral.com (eller vad det var), www.cdnow.com och bandens officiella sidor brukar ha bilder... spara dem och skicka dem till mig så kan jag kolla med layout om de går att använda...

Annars kan man som sagt posta omslagen till mig så jag får scanna....
Christian Sahlén
Champinjonvägen 10
141 60 Huddinge

Till det här nummret kansek det är lite sent att göra det dock, men kansek inte... CD-recensionerna korras ju av mig och skickas sedan direkt till layout...

Sen vill jag bara säga att jag tar emot alla recensioner, hur många som helst.. Skicka så många ni orkar, det är bara bra om jag har ett lager här, jag får ett gäng recensioner av Krille imorgon och Blasphemys Prince of Darkness har jag redan... några till behövs dock innan jag är nöjd till nummer 008, men jag ska också skriva några själv...


Jag tror det var allt...

Qwestiönz?

chrull

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
 
Top