CoC Sverige Skräck på svenska

PromeMorian

Great Old One
Jag har ytterligare sänkt priserna på mina svenska Call of Cthulhu-äventyr "Brunkebergsåsens hemlighet", "Den vita cirkeln", "Händelser vid Svarttjärn" och "Under ytan". De, samt scenariekroksamlingen "Pusselbitar" och modulen "Förbjuden kunskap och hemliga sällskap", går nu att köpa till mycket förmånligt pris enskilt på DriveThruRPG – eller ännu billigare i bundeln "Skräck på svenska". https://legacy.drivethrurpg.com/product/478851/Skrack-pa-svenska-BUNDLE

Jag har ytterligare sänkt priserna på mina svenska Call of Cthulhu-äventyr "Brunkebergsåsens hemlighet", "Den vita cirkeln", "Händelser vid Svarttjärn" och "Under ytan". De, samt scenariekroksamlingen "Pusselbitar" och modulen "Förbjuden kunskap och hemliga sällskap", går nu att köpa till mycket förmånligt pris enskilt på DriveThruRPG – eller ännu billigare i bundeln "Skräck på svenska". https://legacy.drivethrurpg.com/product/478851/Skrack-pa-svenska-BUNDLE
Det var rysligt prisvärt!

Lade till på Wishlisten. Ska försöka komma ihåg att köpa vid löningen! Kan vara bra att ha svenska CoC-äventyr att stoppa in i poddkampanjen jag spelar in just nu.

Rapport från Botaniskt besök. Det blev en fantastiskt trevlig upplevelse som resulterade i två inspelade poddavsnitt.

Äventyrets grundide gav en bra start och det som jag kände jag saknade var ett flertal intressanta gäster för RP att interagera med, men det är också vad som är lättast för mig att lägga till själv. Det blev överlag ett intensivt äventyr som spelaren blev nöjd med.

Last edited:
Rapport från Botaniskt besök. Det blev en fantastiskt trevlig upplevelse som resulterade i två inspelade poddavsnitt.

Äventyrets grundide gav en bra start och det som jag kände jag saknade var ett flertal intressanta gäster för RP att interagera med, men det är också vad som är lättast för mig att lägga till själv. Det blev överlag ett intensivt äventyr som spelaren blev nöjd med.
Spännande! Posta gärna länk till podden.

Spännande! Posta gärna länk till podden.
Det kommer att hittas i Soloäventyret (som du hittar på Bortom.nu, Spotify eller andra platser där du finner podden). Det kommer dock troligen först nästa år. I januari spelade vi Stresstest som ett pilotavsnitt för att testa Call of Cthulhu: Sverige. Vi gillade det tillräckligt för att jag skulle skapa en kampanj som fortsatte tråden med yithierna där och nu har jag även vävt in trådar från Carcosa, Cthulhu Apocalypse samt en del mindre standalones för att en av RP:s grundade sällskap ska få mindre scenarion att utreda mellan de stora trådarna i kampanjen. Det var så (+som karaktärsintroduktion) som jag knöt in Botaniskt besök i kampanjen.

Men jag ska försöka komma ihåg att pinga dig då! Om inte annars lär jag posta det i CoC-grupperna så du borde inte kunna missa det!

Back