...att nu kommer det en bild som ser ut som "hej-kom-och-hjälp-mig", men den var riktig cool, assnygg enligt min mening, gillar stilen. Har du några fler bilder?
Sa du att du hade gjort den?
Hihi, ganska är inte ordet för din bild fantastisks skulle jag uttrycka det , undrar bara om du målar mer och om du har flera bilder som du vill dela med dig... ?
Snyggt! Som jag nämnt i annat inlägg funderar jag på att börja rita lite själv och bara vad för pennor du använder, eller vilak som anses vara bra i fall du själv inte använder sådana, frågan gäller både färg och "svarta" pennor.
Tackar på förhand.
Hasse
So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd
Jag använder vadsomhelst jag får tag.Bilden här på forumet använda jag lite dålig akrylfärg, därför jag inte hade något ink hemma (buhu .) Annars använder jag mig av allt möjligt; kulspetspennor, blyerts bläck färgpennor akrylfärg o.s.v
Många bilder jag gjort har jag använt vanliga kulspetspennor. Helst en som inte kladdar allt för mycket. Gratispennor man kan få på bensinmacker och så, är förvånadsvärt bra ibland. Sedan kan man alltid fina till bilden i dtorn med t.ex Adobe Photoshop (att föredra) och göra den BW eller fina till den.
Jag kan egentligen inte rekomendera något speciellt märke eller så på produkter. Eftersom jag använder lite vadsomhelst. Men kom ihåg man kan göra underverk med små medel
"Men kom ihåg man kan göra underverk med små medel "
Jodå. Själv använder jag mest blyerts, kulspets har jag så att räcker och bli över, vill bara få lite tips på vad man kan använda till lite mer seriösa teckningar.
Tackar för tipsen.
Hasse
Pink Floyd
Det blir lite svårt i nuläget då jag inte kan lägga in dem i dem datorn, har inte heller något Adobe photoshop eller liknande. För övrigt är väl det lilla jag gjort(mest ansikten)inte så bra att jag vill visa upp dem. Men framöver någon gång så kan jag väl visa upp någon bild som jag scannat in.
Hasse
Pink Floyd
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.