Nekromanti Skogens Fångar

Gurrgel

Veteran
Joined
14 Dec 2000
Messages
104
Location
Stockholm
Har läst igenom det nu och måste säga att det var ett riktigt intressant äventyr, även om det kanske var lite väl mycket "high magic" för min smak, fortfarande ett väldigt trevligt äventyr, och de sakerna som var för "high" var allihopa lätta att ändra. Allt som allt ett riktigt roligt och bra äventyr, ett plus att man inte slåss i äventyret också...
 

Franz_UBBT

Veteran
Joined
2 Sep 2004
Messages
8
Location
Svalöv
Jättekul att äventyret uppskattades!
Jo, vissa saker kanske var lite mycket "high magic". Tanken var att i och med att området som man rör sig på är såpass litet så skulle det krylla av mystiska och magiska saker att utforska så att vistelsen inte skulle vara tråkig. Men känner man att man kan få vistelsen spännande och rolig ändå så behövs det ju inte så mycket "high magic", och då är det ju skönt att höra att det var lätt att ändra på den saken.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Efter att ha snabblsätt igenom det här äventyret, så verkar det jäkligt soft faktsitk !! Skall läsa det mer nogrannt nu i helgen tänkte jag !
En sak som slog mig. är att det var sköna bilder som fanns med, sådant brukar ju förhöja det hela en del ju !! =)

// Johan K, som är SEG efter dagens jobbande !!
 

Franz_UBBT

Veteran
Joined
2 Sep 2004
Messages
8
Location
Svalöv
Tack så jättemycket! Det sporrar en verkligen att fortsätta skriva!
Kul att du gillade bilderna. Ska hälsa illustratören det, hon blir nog glad av att höra det :gremlaugh:
 
Top