Nekromanti Skjuta många pilar?

Joined
29 Nov 2001
Messages
1,337
Location
Göteborg
Skriver det här.

NEJ MAN SKUTER INTE FLERA PILAR I RUNDAN!!!!
och det säger killen vars pilar ligger i väskan tillsammans med pilbågen.
Tro mig, du måste få pilen att ligga rätt på strängen, även med erfarenhet kräver det lite tanke eftersom pilarna ska ligga åt rätt håll, annars hamnar några fjädrar in mot bågen vilket får som resultat att pilen flyger fel.

Att jämföra Legolas och alvbågskytt nr. 2058174849 är som att jämföra Robin Hood och bonden Bengt som blivit inkallad.

Sen är egentligen alvernas skyttestil rent utsagt löjlig, även om den funkar för mig när jag råkar tappa pilen (för tung båge egentligen), eftersom det bara blir tur....
 

Lo0rRD

Veteran
Joined
20 Nov 2002
Messages
70
Location
Hedemora
men det är väl så i EON så skapar du en rp som inte är en ultra hyper hjälte som Legolas är. I eon så skapar du en näst intill vanlig person inte en hjälte som träffar "nästan(för han missar ju en gång i två tornen :gremwink: )" jämt. Din rp kan nog inte träffa en kedja mitt i ett fältslag(belägring) eller dra iväg en pil typ 200m och träfa mitt i pannan i flykten. Lite skyllnad på en rp och legolas iallfall i vår grupp. Tänk bara vad legolas har i styrka när han drar upp gilmin/aragorn från bron upp till muren det skulle då inte min rp orka.

Eon= lite mer vanliga personer
LoRFilmen/böckerna= hjältar av hög grad
 
Top