Nekromanti Skicka in rollspel?

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,586
Om man skickar in ett gratis rollspel, krävs det att det är i PDF-format från början eller fixas det av redaktionen?
Jag vet inte, men för säkerhets skull kanske du ändå ska göra det själv så att du vet att det blir som du vill. Använder du Acrobat Distiller så är det en baggis, och jag tror dessutom att den är gratis.
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
"Använder du Acrobat Distiller så är det en baggis, och jag tror dessutom att den är gratis."

Bara om man är olaglig. Vill man vara laglig så får man betala för den, antingen som en del av Adobe Acrobat, eller som en del av PageMaker och/eller InDesign.
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,586
Bara om man är olaglig. Vill man vara laglig så får man betala för den, antingen som en del av Adobe Acrobat, eller som en del av PageMaker och/eller InDesign.
Underligt, jag har den på maskiner där jag aldrig haft någon av ovanstående programvaror installerade (så långt som möjligt undviker jag Adobe efter deras fiasko med Adobe Typemanager)?!?! Kan den ha följt med något annat?

Jag vet att jag har den på maskiner med Acrobat, men jag är 100% säker på att den finns på andra maskiner också.
 

Surukai

Warrior
Joined
3 Dec 2002
Messages
300
Location
Göteborg
Tackar!

Tack för länken.

Det känns alltid bäst att vara laglig :gremsmile:

Jag får känslan av att redationen inte har tid och möjlighet att redigera och PDFa inskickat material hur som helst och även om dom kan det blir dom lyckligare mäni.... varelser om du har färdiga fina PDFer :gremsmile:

(rollspelare är varken människor eller "folk" enligt vissa "rollspelsexperter" :gremtongue:)
 
Top