En annan Hobby jag har är skate, ja jag har nästan ett liv bredvid wrnu, så nu undrar jag hur stor chansen är att jag kan kombinera dessa två hobbys, jag menar då inte att jag ska spela samtidigt som jag kör, utan om det finns ett Skate rollspel. Om det finns tala då gärna om var jag kan få tag på det.
...Jag tror dock att det kommer bli mycket svårt att göra ett skate rollspel, visst olika färdigheter beroende på street eller pipe - olika stilar och kanske inslag av BMX, blades och snowboard också - men längre än det blir svårt - jag är tyvärr rädd för att rollspel av den typen som inte riktigt går ut på något mer, ett rollspel som inte är lite bredare bara skrider till att spelarna glider runt och gör en massa tomma handlingar medan spelledaren halvsover till de tröttnar... Antagligen därför rollspel av den typen med så tunn handling inte direkt är skrivna av några förlag. Nå, nog tjatat från min sida, var det jag hade att säga. Som sagt, är du sugen på Skaterollspel är jag rädd för att det blir till att skriva ett eget.