Sebastian Andersson
Hero
I nyaste nummret av Fenix finns en hela 5 sidor lång artikel om skarpskyttarna - de alviska skogarnas väktare (med info om deras militära struktur, funktion i krigstid, flera kända jaktlag, deras särskilda menatlitet, deras så kallade "skogens språk", specifik utrustning, kända skarpskyttar, äventyrsuppslag samt en yrkesbeskrivning och genomgång av deras stridskonst - "den dräpande pilens teknik"). Så vad väntar du på - gå och köp Fenix NU!
An någon anledning (förmodligen brist på plats) så kom inte namnen på korrläsare och "tack till personer" med så bara för att rätt personer ska få den credit de förtjänar så postar jag den nedan istället:
Korrekturläsare
Martin “de påstår att jag fann cirka 5000 fel i Åke Ohlmarks översättning“ Andersson
Anton ”enkelfnutt” Wahnström
Tack till
Micael ” Kiy’nascéadan” Axelsson
Petter “The Everlasting Dragonmaster of Doom in the Tower of Black Despair in the Frozen Land of Nador Where I Was Forced to Eat Robin’s Minstrels And there was Much Rejoicing” Nallo
Martin ”Nordarn” Nordanskog
Kim ”Nej nej du ska hålla bågen såhäääär” Vässmar
Sebastian - som efter stenhård pilbågsskytteträning på Gotland, i kombination med friskt öldrickande, insett att han nog aldrig kommer att bli någon bra skarpskytt - inte ens på lajv...
An någon anledning (förmodligen brist på plats) så kom inte namnen på korrläsare och "tack till personer" med så bara för att rätt personer ska få den credit de förtjänar så postar jag den nedan istället:
Korrekturläsare
Martin “de påstår att jag fann cirka 5000 fel i Åke Ohlmarks översättning“ Andersson
Anton ”enkelfnutt” Wahnström
Tack till
Micael ” Kiy’nascéadan” Axelsson
Petter “The Everlasting Dragonmaster of Doom in the Tower of Black Despair in the Frozen Land of Nador Where I Was Forced to Eat Robin’s Minstrels And there was Much Rejoicing” Nallo
Martin ”Nordarn” Nordanskog
Kim ”Nej nej du ska hålla bågen såhäääär” Vässmar
Sebastian - som efter stenhård pilbågsskytteträning på Gotland, i kombination med friskt öldrickande, insett att han nog aldrig kommer att bli någon bra skarpskytt - inte ens på lajv...