Nekromanti skamlös self-promotion av allmänt skuff

Erkegris

Veteran
Joined
17 Sep 2004
Messages
8
Location
Brodalen
hej hej allihopa.!!! (de e nu ni vinkar och säger hej hej)

ville bara, för att jag inte har något vettigare för mig, påminna alla som vet om de men som glömt det och välkomna alla nya, till min hemsida: www.erkegris.com

Den fungerar mest som en online-portfolio för mina bilder, då jag ju brukar plira runt me pennan i hand och tyckte jag ville visa världen mina teckningar å annat flumm.

För er rollspelspersoner, (öh ja och ni andra, vad gör ni här?) Så tecknar jag mest fantasy, och om ni nån gång har ett spännande projekt så får ni gärna maila mig, man vet ju aldrig :gremlaugh:

hejs svejs.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,598
Location
Helsingborg
Katten skulle jag vilja trycka på en t-shirt [NT]

/Han som tyckte den var jättesöt och som bara en gång tidigare gett ett sådant utlåtande till en forumit
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Well, vad ska man säga.. Bilderna är skitsnygga helt enkelt !!
Önskar att man kunde ha den talangen att måla.. Jag får bog helt enkelt hålla mig till att fota istället, det är så mycket enklare ! :gremtongue:

/ Johan K, som är en sådan där hobbyfotograf..
 

Marcus J

Hero
Joined
8 Oct 2003
Messages
950
Location
Göteborg
Hej hej! (så där så fick du din willpower med :gremwink:)

Går det bra att komma med feedback här med?

Mina favoriter är den vita draken i profil (den där den är stilla) och pegasusen.


/Marcus ge er själva 1 nördpoäng om ni kan komma på vilket rollspel kommentaren i den första parantesen syftar på och 10 om ni kan vad naturen heter.
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
GIMME NERD POINTS!

ge er själva 1 nördpoäng om ni kan komma på vilket rollspel kommentaren i den första parantesen syftar på och 10 om ni kan vad naturen heter.
Nåt White Wolf, misstänker jag. Vampire? Och är det Artist, kanske?

Erik
 
Top