Nekromanti Skall väl inte vara sämre...

Gaxar

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
238
Location
Göteborg
Jajamän, jag tecknar minsann jag med! /images/icons/cool.gif Dessvärre har jag, påverkad av kosmisk dumhet, tillfälligt sabbat min WACOM... men scannern är igång och jag är bra jävlig på svartvitt också.

Så, ja... hör av er. Min tid är dock begränsad, har en väldans massa pluggande att göra nu när skolan börjar. Men ändå...

-Gaxar, som skall laga sin WACOM om ett par dagar
 

Gaxar

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
238
Location
Göteborg
Spirit of the Woods (bild)

Ledsen om jag floodar servern eller något, be mig sluta isåfall...
 

hatten

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,087
Location
Luleå
Gaxar om du vill måla något åt mig så hör av dig min hemsida finns här..
http://members.nbci.com/hatten_jc/Hatten.htm http://members.nbci.com/hatten_jc/rollspel.htm Jag har gott om matrial som dina teckningar skulle passa i allt från Fantasy Drakar och demoner till Eon och Neotech star wars med mera...
flera egna grejer bland annat en ny spel värd till Eon som bara väntar på tecknare finns flera typer av demoner som behöver en konstnär..
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Flooda servern?

Varför inte lägga upp bilderna på Elfwood? Då kommer fler folk att se dem och det blir lättare att hitta dem.

Vad jag menar är att det är OK att ladda upp någon enstaka bild, men som bildarkiv är forumet inte speciellt bra (eller önskvärt att ha).

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

Gaxar

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
238
Location
Göteborg
Re: Flooda servern?

Håller fullständigt med dig.

Jag hade tänkt att slänga upp bilderna där när dom "öppnar" igen om ett par dagar, men jag tänkte att ett par smakprov här inte skulle göra något speciellt förnärmad under tiden.

-Gaxar, som för övrigt anser att 90% av allt på Elfwood är skit... faktiskt. Men det är bra att sidan finns.
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
Re: Flooda servern?

<I>-Gaxar, som för övrigt anser att 90% av allt på Elfwood är skit... faktiskt. Men det är bra att sidan finns.</I>

Sturgeons lag: "99% av allt är skräp."
Visst, så länge de 99% får fritt spelrum så får den sista procenten chans att komma fram också. Och de som gör skräp idag kan göra nåt bra imorgon om de får fortsätta.

--
Åke
 
Top