Jo, nu är det väl dags för mig att skaffa körkort. Jag vet bar ainte var eller hur. Jag har hört om folk som åker till någon plats i Dalarna eller Norrland och är borta i två veckor och sedan kommer hem med ett körkort i fickan, och jag har hört om de som suttit två år här i Stockholm och till sist fått ett.
Rent teoretiskt så är tvåveckorskurser inget problem för mig, eftersom jag har ett ganska flexibelt schema om jag bara varnar någon vecka i förväg. Jag vill ta kortskrället så fort som möjligt, så någon form av intensivutbildning låter semantiskt korrekt. Går det snabbare om jag tar ett kort endast för automatlådor (jag kommer aldrig skaffa en bil utan automatlåda ändå så...)?
Så, kan någon rekommendera en körskola/intensvikurs åt mig?
Storuggla, talar gaeliska med kaffet
Rent teoretiskt så är tvåveckorskurser inget problem för mig, eftersom jag har ett ganska flexibelt schema om jag bara varnar någon vecka i förväg. Jag vill ta kortskrället så fort som möjligt, så någon form av intensivutbildning låter semantiskt korrekt. Går det snabbare om jag tar ett kort endast för automatlådor (jag kommer aldrig skaffa en bil utan automatlåda ändå så...)?
Så, kan någon rekommendera en körskola/intensvikurs åt mig?
Storuggla, talar gaeliska med kaffet