Ska vi bredda forumträffarna?

Ska forumträffarna vara för enbart forumiter, eller ska vi bjuda in andra rollspelare?


  • Total voters
    25
  • Poll closed .

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,865
Location
Stockholm
Jag har funderat på ifall det skulle vara kul att bjuda in även andra än forumiter till våra Stockholmsträffar.

Man skulle t.ex. kunna lägga upp en inbjudan i FB-gruppen Rollspel Stockholm.

Vad tycker ni, kära medforumiter?
 

StradhLestat

Warrior
Joined
8 Sep 2020
Messages
336
Location
Fruängen
Jag har funderat på ifall det skulle vara kul att bjuda in även andra än forumiter till våra Stockholmsträffar.

Man skulle t.ex. kunna lägga upp en inbjudan i FB-gruppen Rollspel Stockholm.

Vad tycker ni, kära medforumiter?
The more the merrier....rollspelare är rollspelare liksom...
Du kan ju säga att det är forumet som har träffen, men rollspelande icke forumiter är välkomna....vem vet...de kanske blir forumiter ;)
 

kloptok

Pensionerad astrolog
Joined
14 Dec 2008
Messages
1,223
Location
Stockholm
Jag röstade nej mest för att jag kände att det alternativet behövde representeras, men jag är inte så starkt knuten till den rösten. Tar glatt emot mutor, till exempel en öl eller två så kan jag fundera på att ompröva mitt beslut.
 

Paal

Imaginär fantast
Joined
10 Nov 2011
Messages
1,367
Jag som hoppades på att de skulle breddas till utanför Stockholm… 😇
 

StradhLestat

Warrior
Joined
8 Sep 2020
Messages
336
Location
Fruängen
Jag tror aldrig jag har sett en sådan förkrossande enighet på rollspel.nu. Man skulle kunna tro att vi är sociala och toleranta varelser, som älskar att umgås med icke-nördar! Alla här vet ju hur det ligger till egentligen : )
Självklart! Vi vill ju bara smitta dem egentligen.... "one of us! one of us!" ;)
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,614
Location
Huddinge
Jösses, nej! Icke-nördar har aldrig varit på tapeten.
Jag röstade emot.
Jag har inga problem med att folk har med några ickeforumiter, men om en majoritet hade varit ickeforumiter hade jag kännt att poängen lite försvunnit.
 
Top