Nekromanti Ska la presentera mig

Doomhamster

Swordsman
Joined
4 Feb 2011
Messages
480
Location
Linköping
Hej! Doomhamster här. Rollspelare och systempulare med dragning åt indiehållet, samt kvalificerad dryghög. Jag hängde på gamla WRNU en tid, som TheSod, men ack, det var länge sedan...
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,741
Location
Stockholm
Välkommen!

Du är händelsevis inte stationerad i närheten av Sthlm och intresserad av att hoppa på en kortare kampanj FreeMarket med start om ett par veckor?
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,724
Jag råkade visst öppna Photoshop och dumma mig lite. Jag bara lägger den här här utifall det skulle vara av något intresse. ^^

 

Attachments

Doomhamster

Swordsman
Joined
4 Feb 2011
Messages
480
Location
Linköping
DeBracy;n74517 said:
Jag råkade visst öppna Photoshop och dumma mig lite. Jag bara lägger den här här utifall det skulle vara av något intresse. ^^

Tackar så mycket! Den må vi spara.
 

Doomhamster

Swordsman
Joined
4 Feb 2011
Messages
480
Location
Linköping
RasmusL;n74513 said:
Välkommen!

Du är händelsevis inte stationerad i närheten av Sthlm och intresserad av att hoppa på en kortare kampanj FreeMarket med start om ett par veckor?
Skulle önska att jag vore det, men tyvärr bor jag i Linköping... tack ändå!

Tack till er andra också :)
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Doomhamster;n74522 said:
Skulle önska att jag vore det, men tyvärr bor jag i Linköping... tack ändå!

Tack till er andra också :)
"Tyvärr"? TYVÄRR bor du i Linköping!? ;)
Välkommen tillbaka hit och andra Linköpingsbor som spelar är alltid kul!
 

Doomhamster

Swordsman
Joined
4 Feb 2011
Messages
480
Location
Linköping
Cissi;n74532 said:
"Tyvärr"? TYVÄRR bor du i Linköping!? ;)
Välkommen tillbaka hit och andra Linköpingsbor som spelar är alltid kul!
Fred! Stället har sina poänger... tyvärr har det anti-poänger också. Som att här inte finns nån affär som säljer rollspel, eller har ett vettigt sortiment av konstnärsgrejer...
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Doomhamster;n74536 said:
Fred! Stället har sina poänger... tyvärr har det anti-poänger också. Som att här inte finns nån affär som säljer rollspel, eller har ett vettigt sortiment av konstnärsgrejer...
Sant, det nördigaste vi har är Seriebörsen. Därför är det så skönt med LinCon och att en del rollspelsförsäljare faktiskt kommer hit en gång om året. :)

Kan vi inte försöka få till en forumitträff i samband med LinCon? Det skulle vara kul att stifta lite nya bekantskaper.
 

McAber

Varulv
Joined
26 May 2000
Messages
417
Location
Linköping, Sverige
Cissi;n74540 said:
Sant, det nördigaste vi har är Seriebörsen. Därför är det så skönt med LinCon och att en del rollspelsförsäljare faktiskt kommer hit en gång om året. :)

Kan vi inte försöka få till en forumitträff i samband med LinCon? Det skulle vara kul att stifta lite nya bekantskaper.
Ja det har inte funnits något annat nördigt sedan Skogstrollet gick omkull. Inget ont om Seriebörsen, men figurspelssegmentet av nörddemografin täcker inte in så vidare värst. Sagoland har lite Games Workshopprylar men annars är man ju hänvisad till nätet.

Forumträff låter intressant. Även om jag inte är så flitig forumit precis. Det kommer i skov.
 

Doomhamster

Swordsman
Joined
4 Feb 2011
Messages
480
Location
Linköping
Cissi;n74540 said:
Sant, det nördigaste vi har är Seriebörsen. Därför är det så skönt med LinCon och att en del rollspelsförsäljare faktiskt kommer hit en gång om året. :)

Kan vi inte försöka få till en forumitträff i samband med LinCon? Det skulle vara kul att stifta lite nya bekantskaper.
Det tycker jag vi borde göra! Du och jag kanske träffas innan dess också, om jag gissar rätt att du är den Cissi som spelar Eon med min sambo =)
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Doomhamster;n74548 said:
Det tycker jag vi borde göra! Du och jag kanske träffas innan dess också, om jag gissar rätt att du är den Cissi som spelar Eon med min sambo =)
Ah! Är du Magnus sambo? Vad roligt! Då kanske vi ändå träffas vid nästa spelmöte. :D
 
Top