Sköna rollspelsböcker

zonk

muterad
Letar efter fler sköna rollspelsböcker att läsa, bläddra i och inspireras av!

Är rätt bra sugen på hexkräl, dungar, bestiarier o skatt-listor i OSR-stil men är öppen för allehanda rollspelsbucker. Har suttit o kikat i Old School Essentials: Advanced med stor behållning, likaledes Neverland. Är lite sugen på nya Ereb Altor oxå, när det är ute. Läste Troika o uppskattade det oxå!

Så tipsa loss! Om det går att få tag på utan att använda Tradera e.d. är det ett plus!

Mythic Bastionland är otroligt trevlig att bläddra i, varje uppslag är sprängfyllt av inspiration. Spelet är också hexkrälsbaserat!

Även föregångaren, Electric Bastionland, är otrolig, kanske den rollspelsbok jag tycker bäst om i min hylla.

Även föregångaren, Electric Bastionland, är otrolig, kanske den rollspelsbok jag tycker bäst om i min hylla.
Med förbehållet att layout och format lämnar en hel del att önska. Så om Mythic är lika bra innehållsmässigt kör på det! Ser betydligt bättre ut (men har inte bläddrat i det).

Med förbehållet att layout och format lämnar en hel del att önska. Så om Mythic är lika bra innehållsmässigt kör på det! Ser betydligt bättre ut (men har inte bläddrat i det).
Har inga problem med layouten, även om den absolut är lite amatörmässig!

Back