Nekromanti Skämms

Malakhai

Veteran
Joined
26 May 2000
Messages
157
Location
Kallinge / Blekinge
Re: Kortbenta fanskap

Joo men då blir de ju stekta samtidigt.. tänk om man vill ha dem råa da.... då e de fan bättre med säckväv å satans massa klister... *flinar*


Kardinales bepansrade högernäve....
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Kortbenta fanskap

Jo, det var ju åxå en helt klart godkänd idé, klart sadisdisk iofs.... Men jag tror det går snabbare om man tar nått som briner lätt och snabbt. Då tar man ju bara det som är på ytan./images/icons/crazy.gif

[color:purple]Jag kom !
Jag såg !
Jag spelar som F** !</font color=purple>
[color:white]// Johan K</font color=white>
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Kortbenta fanskap

Javisst, det är ju snabbt jobbat. Sen så är det bara spetta upp dem över lägerelden och grilla dem. Sen så är det bara att njuta av det du grillat......./images/icons/smile.gif

[color:purple]Jag kom !
Jag såg !
Jag spelar som F** !</font color=purple>
[color:white]// Johan K</font color=white>
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Kortbenta fanskap

Båda 2 faktiskt. Fast när det gäller dvärgar så får man nå tänka på att ta på mera brännbart. Det är lite mera hår och sådant...

[color:purple]Jag kom !
Jag såg !
Jag spelar som F** !</font color=purple>
[color:white]// Johan K</font color=white>
 

Hannes J

Veteran
Joined
30 May 2000
Messages
18
Re: Kortbenta fanskap

Och sedan måste man faktiskt tänka på att det förmodligen är lättare att fånga och binda ner en anka (som är liten och klen) än en dvärg (som är liten och stark). Dessutom måste man långt ner i underjorden för att hitta en färsk dvärg, medans man bara behöver gå till närmsta damm/djävla piratskepp för att hitta en anka.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Kortbenta fanskap

Japp, det stämmer ! Det är ju självklart svårare med dvärgar. De kan ju bli lätt aggresiva om man försöker fånga en. Kan tänka mig att det är X-antal dvärgar i samma gångar. Tänka va´måna bärsärkar.....HUGA !/images/icons/wink.gif
Så jag tar hellre en anka.

[color:purple]Jag kom !
Jag såg !
Jag spelar som F** !</font color=purple>
[color:white]// Johan K</font color=white>
 

Lord of Empire

Warrior
Joined
23 Jul 2000
Messages
211
Location
Stockholm, himla nära Bromma Flygplats
Muskler eller fett?

Eh, har alltid undrat om deras bredd beror på muskler eller fett. Med tanke på att de är breda när de föds så borde det vara muskler, men detta kan väl byggas på med lite fett antar jag. Nåväl, skulle gissa att de äter mycket för att få den energi de förlorar i smedjorna och under bataljerna med de hemska underjordsvarelserna.
Om inte, så är jag väldigt oroad över de dvärgiska advoketernas hälsa...

/Erik, som sitter alldeles för mycket och spelar rollspel med massa onyttiga saker /images/icons/smile.gif

an'Lofir
Haunted by my own mind.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Muskler eller fett?

Visst, ebn del bör ju nästan vara fett. Annars så skulle de väll nog inte vara så "runda"./images/icons/smile.gif
Men det bästa borde vara muskler, eftersom de står och smider eller slåss hela dagaran. Sånt borde ju ge hår på bröstet...

[color:purple]Jag kom !
Jag såg !
Jag spelar som F** !</font color=purple>
[color:white]// Johan K</font color=white>
 
Top